Vlucht UA642
Vlucht UA642 uitgevoerd door United Airlines is gepland
Vlucht UA642 heeft 13 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Charleston (Charleston International Airport) naar Newark (Newark Liberty International Airport) is 1 uur en 12 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charleston naar Newark is hemelsbreed 1012 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. Naast vlucht UA642 vliegen er nog meer vluchten van Charleston naar Newark. Dit zijn onder andere vlucht 1I444, AC3012, AC3014, AC3016, AC3018, AC3732, B68378 en LH7485.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 301 kilogram per persoon. Dit is 3.35 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA642
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 19:29 | 21:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 21. | ||||
19-11-2024 | 22:04 | 23:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 49 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 28. | ||||
18-11-2024 | 19:00 | 21:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 17. | ||||
17-11-2024 | 19:04 | 20:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
15-11-2024 | 19:06 | 21:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 18. | ||||
14-11-2024 | 19:03 | 21:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 18. | ||||
13-11-2024 | 21:45 | 21:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 18. | ||||
12-11-2024 | 19:01 | 21:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 22. | ||||
11-11-2024 | 19:00 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 17. | ||||
10-11-2024 | 19:01 | 21:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 24. | ||||
08-11-2024 | 18:59 | 20:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 22. | ||||
05-11-2024 | 18:54 | 20:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 19:18 | 21:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 18. | ||||
03-11-2024 | 19:04 | 21:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
01-11-2024 | 19:29 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 28. | ||||
31-10-2024 | 18:54 | 20:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 18. | ||||
30-10-2024 | 18:59 | 21:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 20. | ||||
29-10-2024 | 19:03 | 21:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 23. | ||||
28-10-2024 | 19:23 | 21:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 24. |