Vlucht AC3012
Vlucht AC3012 uitgevoerd door Air Canada is geland
Vertrokken van Charleston
Verenigde Staten - Charleston International Airport
Vertrokken: 11:04 11:10
AC3012 is een codeshared vlucht met UA674 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Charleston (Charleston International Airport) naar Newark (Newark Liberty International Airport) is 1 uur en 12 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charleston naar Newark is hemelsbreed 1012 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC3012 aankomt uit Newark is A. De gate is 18. Naast vlucht AC3012 vliegen er nog meer vluchten van Charleston naar Newark. Dit zijn onder andere vlucht 1I444, AC3014, AC3016, AC3018, AC3732, B68378, LH7485 en LH7486.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 301 kilogram per persoon. Dit is 3.35 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC3012
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-11-2024 | 11:04 | 13:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 18. | ||||
23-11-2024 | 11:09 | 13:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 15. | ||||
22-11-2024 | 10:58 | 13:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
21-11-2024 | 11:11 | 12:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
20-11-2024 | 11:04 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 28. | ||||
19-11-2024 | 11:12 | 12:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 12. | ||||
18-11-2024 | 11:43 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
17-11-2024 | 11:09 | 13:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 12. | ||||
16-11-2024 | 11:06 | 13:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 17. | ||||
15-11-2024 | 11:05 | 12:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 20. | ||||
14-11-2024 | 11:05 | 12:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 20. | ||||
13-11-2024 | 10:57 | 12:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
12-11-2024 | 11:02 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 21. | ||||
11-11-2024 | 11:08 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 18. | ||||
10-11-2024 | 11:01 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 12. | ||||
09-11-2024 | 11:03 | 13:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 15. | ||||
08-11-2024 | 11:05 | 13:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 15. | ||||
07-11-2024 | 11:45 | 13:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
06-11-2024 | 11:04 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
05-11-2024 | 11:07 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 17. | ||||
04-11-2024 | 11:09 | 12:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 12. | ||||
03-11-2024 | 11:10 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 15. | ||||
02-11-2024 | 11:02 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 27. | ||||
01-11-2024 | 10:57 | 12:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 15. | ||||
31-10-2024 | 11:07 | 13:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 12. | ||||
30-10-2024 | 11:02 | 12:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 12. | ||||
29-10-2024 | 11:02 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 22. | ||||
28-10-2024 | 11:04 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 12. | ||||
27-10-2024 | 11:02 | 12:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 103. | ||||
26-10-2024 | 11:11 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 18. |