Vlucht WS5061
Vlucht WS5061 uitgevoerd door Westjet is gepland
WS5061 is een codeshared vlucht met A51202 uitgevoerd door HOP!. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) naar Torino (Turin Airport) is 40 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Parijs naar Torino is hemelsbreed 573 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. De terminal waar vlucht WS5061 van vertrekt is 2G. Op Turin Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht WS5061. Naast vlucht WS5061 vliegen er nog meer vluchten van Parijs naar Torino. Dit zijn onder andere vlucht A51102, A51202, A51502, A51702, AF1102, AF1202, AF1502 en AF150A.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 170 kilogram per persoon. Dit is 1.89 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WS5061
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 15:50 | 17:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
22-11-2024 | 16:42 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate G22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-11-2024 | 19:07 | 21:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
20-11-2024 | 16:45 | 17:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G21 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 16:48 | 18:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G25 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 16:42 | 17:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G40 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 16:34 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G33 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 15:47 | 17:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G25 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 17:18 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. Gate G21 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 16:46 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate G23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 16:58 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. Gate G23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 16:40 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G26 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 16:38 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G30 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 15:51 | 17:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate G25 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 17:04 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. Gate G40 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 16:44 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G29 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 16:43 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G21 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 18:22 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 43 minuten vertraging. Gate G21 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 16:43 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate G30 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 15:48 | 17:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G31 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 16:43 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate G29 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 16:40 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 16:42 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G40 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 16:55 | 18:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate G35 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 16:35 | 17:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G24 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 16:41 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate G23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 16:56 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G30 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-10-2024 | 17:10 | 18:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate G35 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-10-2024 | 17:08 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate G22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. |