Vlucht A51202
Vlucht A51202 uitgevoerd door HOP! is geland
Vlucht A51202 heeft 2 uur en 27 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) naar Torino (Turin Airport) is 40 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Parijs naar Torino is hemelsbreed 573 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door HOP!. De terminal waar vlucht A51202 van vertrekt is 2G. Op Turin Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht A51202. Naast vlucht A51202 vliegen er nog meer vluchten van Parijs naar Torino. Dit zijn onder andere vlucht A51102, A51502, A51702, AF1102, AF1202, AF1502, AF150A en AF1702.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 170 kilogram per persoon. Dit is 1.89 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht A51202
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 16:45 | 17:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G21 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 16:48 | 18:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G25 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 16:42 | 17:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G40 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 16:34 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G33 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 15:47 | 17:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G25 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 17:18 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. Gate G21 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 16:46 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate G23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 16:58 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. Gate G23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 16:40 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G26 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 16:38 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G30 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 16:46 | 18:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 15:51 | 17:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate G25 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 17:04 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. Gate G40 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 16:44 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G29 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 16:43 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G21 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 18:22 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 43 minuten vertraging. Gate G21 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 16:43 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate G30 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 16:41 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G40 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 15:48 | 17:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G31 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 16:43 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate G29 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 16:40 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 16:42 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G40 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 16:55 | 18:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate G35 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 16:35 | 17:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G24 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 16:41 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate G23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 16:56 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G30 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-10-2024 | 17:10 | 18:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate G35 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-10-2024 | 17:08 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate G22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-10-2024 | 17:07 | 18:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate G23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-10-2024 | 16:58 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. |