Vlucht EY5887
Vlucht EY5887 uitgevoerd door Etihad is gepland
EY5887 is een codeshared vlucht met A51558 uitgevoerd door HOP!. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) naar Newcastle (Newcastle International Airport) is 52 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Parijs naar Newcastle is hemelsbreed 730 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Etihad. De terminal waar vlucht EY5887 van vertrekt is 2E. Op Newcastle International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht EY5887. Naast vlucht EY5887 vliegen er nog meer vluchten van Parijs naar Newcastle. Dit zijn onder andere vlucht A51058, A51158, A51558, A54142, AF1058, AF1158, AF1558 en AF155A.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 217 kilogram per persoon. Dit is 2.42 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EY5887
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 21:57 | 22:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. | ||||
19-11-2024 | 22:00 | 22:40 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
18-11-2024 | 21:58 | 22:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
17-11-2024 | 22:00 | 22:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
16-11-2024 | 21:57 | 22:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-11-2024 | 21:56 | 22:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
14-11-2024 | 22:01 | 22:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
13-11-2024 | 21:59 | 22:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
12-11-2024 | 22:00 | 22:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
11-11-2024 | 22:03 | 22:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
10-11-2024 | 21:51 | 22:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-11-2024 | 21:59 | 22:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
08-11-2024 | 21:55 | 22:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
07-11-2024 | 21:55 | 22:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
06-11-2024 | 21:53 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
05-11-2024 | 21:47 | 22:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
04-11-2024 | 21:38 | 22:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
03-11-2024 | 21:37 | 22:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
02-11-2024 | 21:40 | 22:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-11-2024 | 21:42 | 22:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
31-10-2024 | 21:39 | 22:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
30-10-2024 | 21:41 | 22:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-10-2024 | 21:35 | 22:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
28-10-2024 | 21:40 | 22:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
27-10-2024 | 21:44 | 22:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
26-10-2024 | 21:50 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-10-2024 | 22:04 | 22:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
24-10-2024 | 22:00 | 22:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
23-10-2024 | 21:55 | 22:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
22-10-2024 | 21:59 | 22:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. |