Vlucht EY5887 uitgevoerd door Etihad is geland
EY5887 is een codeshared vlucht met A51558 uitgevoerd door HOP!. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) naar Newcastle (Newcastle International Airport) is 52 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Parijs naar Newcastle is hemelsbreed 730 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Etihad. De terminal waar vlucht EY5887 van vertrekt is 2E. De gate is K22. Op Newcastle International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht EY5887. Naast vlucht EY5887 vliegen er nog meer vluchten van Parijs naar Newcastle. Dit zijn onder andere vlucht A51058, A51158, A51558, A54142, AF1058, AF1158, AF1558 en AZ3586.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 217 kilogram per persoon. Dit is 2.42 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EY5887
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
05-05-2024 | 22:00 | 22:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-05-2024 | 21:54 | 22:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate L31 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-05-2024 | 21:57 | 22:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate L35 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-05-2024 | 22:27 | 22:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-04-2024 | 22:03 | 22:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
29-04-2024 | 22:28 | 22:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. Gate K22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-04-2024 | 22:17 | 22:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate K22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-04-2024 | 21:51 | 22:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate L27 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-04-2024 | 21:58 | 22:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate L29 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-04-2024 | 22:00 | 22:35 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
24-04-2024 | 21:58 | 22:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-04-2024 | 22:11 | 22:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. | ||||
22-04-2024 | 22:07 | 22:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-04-2024 | 22:00 | 22:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-04-2024 | 21:59 | 22:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate L33 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-04-2024 | 22:02 | 22:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. Gate L31 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-04-2024 | 22:23 | 22:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. Gate K22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-04-2024 | 22:01 | 22:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
16-04-2024 | 22:05 | 22:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-04-2024 | 22:48 | 23:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. Gate L45 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-04-2024 | 22:00 | 22:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-04-2024 | 22:00 | 22:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-04-2024 | 21:54 | 22:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-04-2024 | 22:09 | 22:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate K22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-04-2024 | 22:00 | 22:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-04-2024 | 22:00 | 22:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-04-2024 | 22:38 | 22:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. | ||||
06-04-2024 | 22:14 | 22:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate K22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-04-2024 | 22:14 | 22:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate L33 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-04-2024 | 22:03 | 22:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate K22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. |