Vlucht AZ313
Vlucht AZ313 uitgevoerd door ITA Airways is geland
Vlucht AZ313 heeft 2 uur en 7 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) naar Milaan (Milano Linate Airport) is 45 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Parijs naar Milaan is hemelsbreed 643 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door ITA Airways. De terminal waar vlucht AZ313 van vertrekt is 2B. Naast vlucht AZ313 vliegen er nog meer vluchten van Parijs naar Milaan. Dit zijn onder andere vlucht 5O1212, A51012, A51312, AF1012, AF1212, AF1312, AF1732 en AF9700.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 191 kilogram per persoon. Dit is 2.13 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AZ313
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 18:36 | 20:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 46 minuten vertraging. | ||||
20-11-2024 | 17:00 | 18:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate D51 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 16:49 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D56 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 17:15 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate D66 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 16:37 | 17:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D50 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 16:47 | 18:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D52 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 16:50 | 18:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D50 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 16:45 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D50 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 16:38 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D66 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 16:50 | 18:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D67 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 16:50 | 18:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D50 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 17:02 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate D68 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 16:54 | 18:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate D54 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 17:10 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. Gate D52 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 16:46 | 18:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D50 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 17:10 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. Gate D50 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 16:55 | 18:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate D51 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 17:43 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. Gate D69 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 16:46 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D50 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 16:46 | 18:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D50 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 16:59 | 18:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate D50 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 16:49 | 18:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D66 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 16:45 | 18:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D54 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 16:53 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate D50 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 16:44 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D50 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 16:55 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate D66 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 16:49 | 18:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D66 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 17:09 | 18:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. Gate D54 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-10-2024 | 16:49 | 18:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D50 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-10-2024 | 17:10 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. Gate D66 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. |