Vlucht SV6050 uitgevoerd door Saudi Arabian Airlines is geland
SV6050 is een codeshared vlucht met A51564 uitgevoerd door HOP!. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) naar Birmingham (Birmingham International Airport) is 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Parijs naar Birmingham is hemelsbreed 488 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Saudi Arabian Airlines. De terminal waar vlucht SV6050 van vertrekt is 2E. De gate is K23. Op Birmingham International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht SV6050. Naast vlucht SV6050 vliegen er nog meer vluchten van Parijs naar Birmingham. Dit zijn onder andere vlucht A51064, A51164, A51314, A51564, AF1064, AF1164, AF1314 en AF1564.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 145 kilogram per persoon. Dit is 1.61 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht SV6050
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
05-05-2024 | 21:54 | 22:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-05-2024 | 21:42 | 21:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate L33 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-05-2024 | 21:49 | 21:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-05-2024 | 21:40 | 21:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-05-2024 | 22:43 | 23:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 58 minuten vertraging. Gate L35 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-04-2024 | 21:32 | 21:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-04-2024 | 21:39 | 21:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-04-2024 | 21:37 | 21:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
27-04-2024 | 21:40 | 21:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate L23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-04-2024 | 22:01 | 22:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-04-2024 | 21:45 | 22:15 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
24-04-2024 | 23:07 | 23:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 22 minuten vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-04-2024 | 21:44 | 21:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-04-2024 | 21:45 | 22:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-04-2024 | 22:02 | 22:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate L31 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-04-2024 | 21:48 | 22:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate L31 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-04-2024 | 22:29 | 22:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-04-2024 | 21:40 | 21:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-04-2024 | 21:45 | 21:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-04-2024 | 21:41 | 22:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate L27 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-04-2024 | 22:56 | 23:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-04-2024 | 21:49 | 22:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-04-2024 | 21:45 | 21:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-04-2024 | 21:43 | 21:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate L27 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-04-2024 | 21:43 | 22:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-04-2024 | 21:56 | 22:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate L23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-04-2024 | 21:41 | 21:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate L27 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-04-2024 | 21:51 | 22:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate K22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-04-2024 | 22:18 | 22:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. Gate K23 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-04-2024 | 21:54 | 22:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate L29 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. |