Vlucht EY5877
Vlucht EY5877 uitgevoerd door Etihad is gepland
EY5877 is een codeshared vlucht met AF1164 uitgevoerd door Air France. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) naar Birmingham (Birmingham International Airport) is 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Parijs naar Birmingham is hemelsbreed 488 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Etihad. De terminal waar vlucht EY5877 van vertrekt is 2E. Op Birmingham International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht EY5877. Naast vlucht EY5877 vliegen er nog meer vluchten van Parijs naar Birmingham. Dit zijn onder andere vlucht A51064, A51164, A51314, A51564, AF1064, AF1164, AF1314 en AF1564.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 145 kilogram per persoon. Dit is 1.61 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EY5877
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
26-11-2024 | 09:42 | 09:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-11-2024 | 10:18 | 10:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. | ||||
24-11-2024 | 09:45 | 10:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. | ||||
23-11-2024 | 09:14 | 09:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. | ||||
22-11-2024 | 09:35 | 09:55 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
21-11-2024 | 10:01 | 10:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. | ||||
20-11-2024 | 09:45 | 10:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
19-11-2024 | 09:40 | 09:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-11-2024 | 09:44 | 09:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
17-11-2024 | 09:59 | 10:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. | ||||
16-11-2024 | 08:33 | 08:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-11-2024 | 09:36 | 09:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
14-11-2024 | 09:42 | 09:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
13-11-2024 | 09:36 | 09:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
12-11-2024 | 09:43 | 09:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. | ||||
11-11-2024 | 09:39 | 09:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-11-2024 | 09:33 | 09:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-11-2024 | 08:34 | 08:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-11-2024 | 09:47 | 10:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. | ||||
07-11-2024 | 09:34 | 09:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
06-11-2024 | 09:44 | 09:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
05-11-2024 | 09:46 | 10:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
04-11-2024 | 09:50 | 10:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. | ||||
03-11-2024 | 09:43 | 09:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
02-11-2024 | 08:35 | 08:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
01-11-2024 | 09:25 | 09:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
31-10-2024 | 09:27 | 09:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. | ||||
30-10-2024 | 09:31 | 09:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
29-10-2024 | 09:49 | 09:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. | ||||
28-10-2024 | 09:57 | 10:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. |