Vlucht SK3773
Vlucht SK3773 uitgevoerd door SAS is geland
SK3773 is een codeshared vlucht met DL2679 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Boston (Logan International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 39 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Boston naar Chicago is hemelsbreed 1390 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SAS. De terminal waar vlucht SK3773 van vertrekt is A. De gate is A15. Naast vlucht SK3773 vliegen er nog meer vluchten van Boston naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1181, AA1194, AA1239, AA124, AA1287, AA1434, AA1457 en AA1461.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 414 kilogram per persoon. Dit is 4.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht SK3773
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 11:19 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A15 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M10. | ||||
18-11-2024 | 11:49 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A16 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
17-11-2024 | 10:59 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A22 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
16-11-2024 | 07:11 | 09:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A22 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M10. | ||||
15-11-2024 | 11:00 | 12:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A21 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
14-11-2024 | 11:03 | 12:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A15 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M9. | ||||
11-11-2024 | 07:15 | 09:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M11. | ||||
10-11-2024 | 08:50 | 10:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A15 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M9. | ||||
09-11-2024 | 07:52 | 09:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A4 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M11. | ||||
08-11-2024 | 08:56 | 10:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A22 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8. |