Vlucht QR3862
Vlucht QR3862 uitgevoerd door Qatar Airways is gepland
QR3862 is een codeshared vlucht met B6311 uitgevoerd door Jetblue Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Boston (Logan International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 39 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Boston naar Chicago is hemelsbreed 1390 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR3862 van vertrekt is C. De gate is C28. De terminal waar vlucht QR3862 aankomt uit Chicago is 2. De gate is G2. Naast vlucht QR3862 vliegen er nog meer vluchten van Boston naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1181, AA1194, AA1239, AA124, AA1287, AA1434, AA1457 en AA1461.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 414 kilogram per persoon. Dit is 4.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR3862
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-02-2025 | 15:46 | 18:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C8 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
03-02-2025 | 15:59 | 18:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C19 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
02-02-2025 | 15:49 | 17:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C19 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
01-02-2025 | 15:43 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
31-01-2025 | 17:04 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C14 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
30-01-2025 | 15:43 | 18:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C14 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
29-01-2025 | 16:07 | 17:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C30 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
28-01-2025 | 15:38 | 17:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C28 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
27-01-2025 | 15:40 | 17:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C18 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
26-01-2025 | 15:47 | 17:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C25 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
25-01-2025 | 15:42 | 17:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C30 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
24-01-2025 | 15:50 | 17:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate G2. | ||||
23-01-2025 | 16:34 | 18:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C15 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
22-01-2025 | 15:43 | 17:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C29 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
21-01-2025 | 15:57 | 17:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C14 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
20-01-2025 | 17:21 | 19:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C25 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
19-01-2025 | 16:59 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C8 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
18-01-2025 | 16:51 | 18:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C31 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
17-01-2025 | 15:46 | 17:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
16-01-2025 | 15:45 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C31 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
15-01-2025 | 15:45 | 17:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C14 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
14-01-2025 | 15:42 | 17:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C9 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
13-01-2025 | 15:45 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C28 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
12-01-2025 | 16:02 | 18:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C16 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
11-01-2025 | 15:45 | 18:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C19 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
10-01-2025 | 15:49 | 17:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C29 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
09-01-2025 | 15:46 | 18:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C16 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
08-01-2025 | 15:50 | 17:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C8 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
07-01-2025 | 15:51 | 18:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C15 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. |