Vlucht KE3463

Vlucht KE3463 uitgevoerd door Korean Air is gepland
Vlucht KE3463 heeft 2 uur en 30 minuten vertraging.
KE3463 is een codeshared vlucht met DL2570 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Boston (Logan International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 39 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Boston naar Chicago is hemelsbreed 1390 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Korean Air. De terminal waar vlucht KE3463 van vertrekt is A. De gate is A13. De terminal waar vlucht KE3463 aankomt uit Chicago is 5. De gate is M8. Naast vlucht KE3463 vliegen er nog meer vluchten van Boston naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1181, AA1194, AA1239, AA124, AA1287, AA1434, AA1457 en AA1461.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 414 kilogram per persoon. Dit is 4.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KE3463
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 07:21 | 09:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A22 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
23-03-2025 | 06:58 | 09:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A4 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
22-03-2025 | 06:52 | 08:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A7 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
21-03-2025 | 07:20 | 09:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A6 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
20-03-2025 | 07:23 | 09:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A6 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
19-03-2025 | 07:12 | 09:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A22 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
18-03-2025 | 07:25 | 09:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A5 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
17-03-2025 | 07:16 | 09:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A4 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M9. | ||||
16-03-2025 | 06:53 | 08:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A6 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M9. | ||||
15-03-2025 | 07:44 | 09:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A15 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
14-03-2025 | 07:22 | 09:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
13-03-2025 | 07:16 | 09:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A14 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
12-03-2025 | 07:20 | 09:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A21 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
11-03-2025 | 08:10 | 10:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A22 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
10-03-2025 | 07:18 | 09:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A22 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
09-03-2025 | 06:54 | 08:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A17 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M10. | ||||
08-03-2025 | 07:08 | 08:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
07-03-2025 | 07:12 | 09:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A1 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
06-03-2025 | 07:11 | 09:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
05-03-2025 | 07:13 | 09:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
04-03-2025 | 07:13 | 09:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
03-03-2025 | 07:09 | 09:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
02-03-2025 | 07:11 | 08:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A1 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
01-03-2025 | 07:07 | 08:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
28-02-2025 | 07:12 | 09:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
27-02-2025 | 07:07 | 09:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A1 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
26-02-2025 | 07:06 | 09:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A3 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M4. | ||||
25-02-2025 | 07:11 | 09:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M2. | ||||
24-02-2025 | 07:11 | 09:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M10. | ||||
23-02-2025 | 07:07 | 09:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. |