Vlucht B61011
Vlucht B61011 uitgevoerd door Jetblue Airways is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 39% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 55 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
De geschatte vluchtduur van Boston (Logan International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 39 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Boston naar Chicago is hemelsbreed 1390 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Jetblue Airways. De terminal waar vlucht B61011 van vertrekt is C. De gate is C25. De terminal waar vlucht B61011 aankomt uit Chicago is 2. De gate is G2. Naast vlucht B61011 vliegen er nog meer vluchten van Boston naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1181, AA1194, AA1239, AA124, AA1287, AA1434, AA1457 en AA1461.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 414 kilogram per persoon. Dit is 4.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht B61011
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 20:59 | 22:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C25 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
22-11-2024 | 20:24 | 21:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 53 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. | ||||
21-11-2024 | 19:16 | 20:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C30 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G2. |