Vlucht WS6807

Vlucht WS6807 uitgevoerd door Westjet is gepland
WS6807 is een codeshared vlucht met YX5720 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Boston (Logan International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 51 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Boston naar New York is hemelsbreed 300 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. De terminal waar vlucht WS6807 van vertrekt is A. De gate is A6. De terminal waar vlucht WS6807 aankomt uit New York is 4. Naast vlucht WS6807 vliegen er nog meer vluchten van Boston naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I407, 1I699, 1I787, 9E5545, 9E5557, AA103, AA1093 en AA1166.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 89 kilogram per persoon. Dit is 0.99 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WS6807
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 09:57 | 11:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A8 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
23-03-2025 | 09:52 | 11:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A8 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
21-03-2025 | 10:22 | 11:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
20-03-2025 | 09:59 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A2 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A14. | ||||
19-03-2025 | 09:59 | 11:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
18-03-2025 | 09:53 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A8 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
17-03-2025 | 09:55 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
16-03-2025 | 10:11 | 11:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A2 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
14-03-2025 | 09:58 | 11:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A7 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
13-03-2025 | 09:54 | 11:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A4 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
12-03-2025 | 09:55 | 11:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A4 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
11-03-2025 | 09:53 | 10:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
10-03-2025 | 09:50 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A6 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
09-03-2025 | 09:53 | 10:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
07-03-2025 | 09:56 | 11:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A6 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
06-03-2025 | 09:58 | 11:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A9 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
05-03-2025 | 09:55 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A6 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
04-03-2025 | 09:54 | 11:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A8 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
03-03-2025 | 09:56 | 11:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B55. | ||||
02-03-2025 | 09:57 | 11:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A4 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
28-02-2025 | 09:59 | 11:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
27-02-2025 | 10:00 | 11:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
26-02-2025 | 09:54 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A1 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
25-02-2025 | 10:13 | 11:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A7 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
24-02-2025 | 09:49 | 10:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A9 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A14. | ||||
23-02-2025 | 09:57 | 11:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A9 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
21-02-2025 | 09:51 | 11:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A8 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
20-02-2025 | 09:50 | 11:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A9 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
19-02-2025 | 10:13 | 11:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A5 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
18-02-2025 | 09:54 | 11:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate A6 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. |