Vlucht EI7144
Vlucht EI7144 uitgevoerd door Aer Lingus is geland
EI7144 is een codeshared vlucht met OO6191 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Nashville (Nashville International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 47 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Nashville naar Chicago is hemelsbreed 659 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aer Lingus. Naast vlucht EI7144 vliegen er nog meer vluchten van Nashville naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I357, 1I411, 1I639, 5Y516, 5Y546, 5Y546B, 5Y8526 en 5Y8704.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 196 kilogram per persoon. Dit is 2.18 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EI7144
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-02-2025 | 16:56 | 18:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C14 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G1A. | ||||
03-02-2025 | 16:54 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C15 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G12. | ||||
02-02-2025 | 16:50 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C14 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G12. | ||||
01-02-2025 | 16:48 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C14 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
31-01-2025 | 16:54 | 19:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C13 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19. | ||||
30-01-2025 | 17:31 | 19:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19. | ||||
29-01-2025 | 16:51 | 19:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C14 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G7. | ||||
27-01-2025 | 16:53 | 19:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C13 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G1B. | ||||
26-01-2025 | 16:50 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C13 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G1B. | ||||
25-01-2025 | 16:52 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
24-01-2025 | 16:52 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C14 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G1B. | ||||
23-01-2025 | 16:52 | 19:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C14 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G7. | ||||
22-01-2025 | 17:12 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C13 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G12. | ||||
21-01-2025 | 18:13 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 54 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C15 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G9. | ||||
20-01-2025 | 16:54 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C13 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G7. | ||||
19-01-2025 | 16:49 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C13 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G12. | ||||
17-01-2025 | 19:28 | 21:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 30 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C15 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G7. | ||||
16-01-2025 | 16:55 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C13 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19. | ||||
15-01-2025 | 16:52 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C13 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19. | ||||
14-01-2025 | 16:50 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C14 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19. | ||||
13-01-2025 | 16:48 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C14 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19. | ||||
12-01-2025 | 16:50 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C15 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19. | ||||
11-01-2025 | 16:54 | 18:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C14 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
10-01-2025 | 21:17 | 23:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19. | ||||
09-01-2025 | 16:50 | 19:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19. | ||||
08-01-2025 | 16:50 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19. | ||||
07-01-2025 | 16:52 | 18:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C14 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19. | ||||
06-01-2025 | 17:57 | 21:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C14 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19. | ||||
05-01-2025 | 10:14 | 12:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C14 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
04-01-2025 | 05:23 | 07:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C16 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2. |