Vlucht QR7609
Vlucht QR7609 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
Vlucht QR7609 heeft 1 uur en 2 minuten vertraging.
QR7609 is een codeshared vlucht met MQ3936 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Hartford (Bradley International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 29 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Hartford naar Chicago is hemelsbreed 1257 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR7609 van vertrekt is A. De gate is 29. Naast vlucht QR7609 vliegen er nog meer vluchten van Hartford naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1239, AA1384, AA1551, AA1745, AA1852, AA1987, AA2137 en AA2225.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 374 kilogram per persoon. Dit is 4.16 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR7609
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 12:48 | 14:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
18-11-2024 | 12:07 | 13:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 28 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
17-11-2024 | 12:03 | 13:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L21. | ||||
15-11-2024 | 12:09 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 28 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
14-11-2024 | 12:10 | 13:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A. | ||||
11-11-2024 | 12:05 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 28 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A. | ||||
10-11-2024 | 12:05 | 13:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
07-11-2024 | 12:04 | 13:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
31-10-2024 | 15:12 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. |