Vlucht MQ3382
Vlucht MQ3382 uitgevoerd door Envoy Air is geland
Vlucht MQ3382 heeft 2 uur vertraging.
De geschatte vluchtduur van Hartford (Bradley International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 29 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Hartford naar Chicago is hemelsbreed 1257 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Envoy Air. De terminal waar vlucht MQ3382 van vertrekt is 3. De gate is L10A. De terminal waar vlucht MQ3382 aankomt uit Chicago is A. De gate is 30. Naast vlucht MQ3382 vliegen er nog meer vluchten van Hartford naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1239, AA1384, AA1551, AA1745, AA1852, AA1987, AA2137 en AA2225.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 374 kilogram per persoon. Dit is 4.16 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht MQ3382
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 15:54 | 17:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
19-11-2024 | 15:49 | 17:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A. | ||||
18-11-2024 | 18:09 | 20:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G5. | ||||
17-11-2024 | 17:57 | 19:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
16-11-2024 | 15:50 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 28 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
15-11-2024 | 18:11 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
14-11-2024 | 18:28 | 19:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 28 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24. | ||||
13-11-2024 | 15:54 | 17:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G10. | ||||
12-11-2024 | 15:52 | 17:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
11-11-2024 | 18:01 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
10-11-2024 | 18:04 | 19:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
09-11-2024 | 15:46 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H3A. | ||||
08-11-2024 | 15:47 | 17:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
07-11-2024 | 17:56 | 19:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
06-11-2024 | 15:57 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
05-11-2024 | 15:49 | 17:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. |