Vlucht QR2266

Vlucht QR2266 uitgevoerd door Qatar Airways is geland

Vertrokken van Wilkes-Barre/Scranton
Verenigde Staten - Wilkes-Barre/Scranton International Airport

Vertrokken: 19:01 16:30

Geland op Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport

Aankomst: 20:08 17:49


QR2266 is een codeshared vlucht met MQ4283 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Wilkes-Barre/Scranton (Wilkes-Barre/Scranton International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 12 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Wilkes-Barre/Scranton naar Chicago is hemelsbreed 1013 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. Naast vlucht QR2266 vliegen er nog meer vluchten van Wilkes-Barre/Scranton naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA3321, AA3397, AA3457, AA3458, AA3477, AA3591, AA3669 en AA3710.

Voorgaande vluchten van vlucht QR2266

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202419:0120:08geland
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20.
20-11-202407:1308:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5.
19-11-202407:1008:22geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8.
16-11-202407:1008:19geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20.
14-11-202416:5617:49geland
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17.
13-11-202407:1608:43geland
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G10.
12-11-202407:1208:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22.
09-11-202407:1008:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24.
08-11-202407:1508:30geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4.
06-11-202407:2008:37geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23.
05-11-202409:5811:26geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11.
Vlucht QR2266 had op 21-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 2 uur en 19 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 11 vluchten is 44 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van QR2266 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top