Vlucht QR2266
Vlucht QR2266 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
Vertrokken van Wilkes-Barre/Scranton
Verenigde Staten - Wilkes-Barre/Scranton International Airport
Vertrokken: 19:01 16:30
Vlucht QR2266 heeft 2 uur en 19 minuten vertraging.
QR2266 is een codeshared vlucht met MQ4283 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Wilkes-Barre/Scranton (Wilkes-Barre/Scranton International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 12 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Wilkes-Barre/Scranton naar Chicago is hemelsbreed 1013 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. Naast vlucht QR2266 vliegen er nog meer vluchten van Wilkes-Barre/Scranton naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA3321, AA3397, AA3457, AA3458, AA3477, AA3591, AA3669 en AA3710.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 302 kilogram per persoon. Dit is 3.35 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR2266
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 19:01 | 20:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
20-11-2024 | 07:13 | 08:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
19-11-2024 | 07:10 | 08:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
16-11-2024 | 07:10 | 08:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
14-11-2024 | 16:56 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
13-11-2024 | 07:16 | 08:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G10. | ||||
12-11-2024 | 07:12 | 08:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
09-11-2024 | 07:10 | 08:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24. | ||||
08-11-2024 | 07:15 | 08:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
06-11-2024 | 07:20 | 08:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
05-11-2024 | 09:58 | 11:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. |