Vlucht UA1990
Vlucht UA1990 uitgevoerd door United Airlines is onderweg
Vertrokken van Austin
Verenigde Staten - Austin-Bergstrom International Airport
Vertrokken: 20:10 17:40
De vlucht heeft inmiddels 29% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 58 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht UA1990 heeft 2 uur en 30 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Austin (Austin-Bergstrom International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 52 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Austin naar Chicago is hemelsbreed 1574 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. Naast vlucht UA1990 vliegen er nog meer vluchten van Austin naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I395, 1I806, AA1007, AA1049, AA1052, AA1079, AA1165 en AA1243.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 469 kilogram per persoon. Dit is 5.21 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA1990
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 17:37 | 20:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
19-11-2024 | 17:30 | 20:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
18-11-2024 | 18:24 | 20:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21. | ||||
17-11-2024 | 17:40 | 20:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
16-11-2024 | 17:29 | 20:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21. | ||||
15-11-2024 | 17:51 | 20:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
14-11-2024 | 17:42 | 20:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
13-11-2024 | 17:39 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30. | ||||
12-11-2024 | 17:30 | 20:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 33 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
11-11-2024 | 17:40 | 20:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
10-11-2024 | 17:42 | 20:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
09-11-2024 | 17:36 | 20:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30. | ||||
08-11-2024 | 17:39 | 20:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 27 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
07-11-2024 | 17:36 | 20:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
06-11-2024 | 20:02 | 22:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 54 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30. | ||||
05-11-2024 | 17:31 | 20:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 33 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C11. | ||||
04-11-2024 | 17:37 | 20:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2. | ||||
03-11-2024 | 17:36 | 20:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
02-11-2024 | 17:29 | 20:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31. | ||||
01-11-2024 | 17:34 | 20:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
31-10-2024 | 17:35 | 20:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
30-10-2024 | 17:40 | 20:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 33 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
29-10-2024 | 17:39 | 20:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 33 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
28-10-2024 | 18:04 | 20:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 31 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
27-10-2024 | 17:35 | 20:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
26-10-2024 | 17:20 | 20:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
25-10-2024 | 18:26 | 21:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C29. | ||||
24-10-2024 | 17:27 | 20:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8. | ||||
23-10-2024 | 17:27 | 20:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B12. | ||||
22-10-2024 | 17:19 | 19:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. |