Vlucht GF6775
Vlucht GF6775 uitgevoerd door Gulf Air is geland
Vertrokken van Austin
Verenigde Staten - Austin-Bergstrom International Airport
Vertrokken: 13:12 12:33
Vlucht GF6775 heeft 49 minuten vertraging.
GF6775 is een codeshared vlucht met MQ3418 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Austin (Austin-Bergstrom International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 52 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Austin naar Chicago is hemelsbreed 1574 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Gulf Air. Naast vlucht GF6775 vliegen er nog meer vluchten van Austin naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I395, 1I806, AA1007, AA1049, AA1052, AA1079, AA1165 en AA1243.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 469 kilogram per persoon. Dit is 5.21 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht GF6775
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 13:12 | 16:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 28 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
20-11-2024 | 11:16 | 13:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
19-11-2024 | 11:32 | 13:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 34 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
18-11-2024 | 12:33 | 15:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 28 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
17-11-2024 | 13:38 | 16:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 28 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
14-11-2024 | 12:22 | 15:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
13-11-2024 | 12:08 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
12-11-2024 | 11:17 | 13:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 23 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
11-11-2024 | 12:26 | 14:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
10-11-2024 | 12:28 | 15:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 23 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
08-11-2024 | 11:14 | 13:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
07-11-2024 | 12:31 | 14:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 34 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
06-11-2024 | 13:04 | 15:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 26 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
25-10-2024 | 17:14 | 19:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 26 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K1. | ||||
24-10-2024 | 16:43 | 19:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
21-10-2024 | 16:44 | 19:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
20-10-2024 | 16:41 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
18-10-2024 | 16:55 | 19:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 26 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
17-10-2024 | 16:50 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
14-10-2024 | 16:49 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
13-10-2024 | 16:50 | 19:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
11-10-2024 | 16:46 | 19:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
10-10-2024 | 16:48 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
07-10-2024 | 17:02 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 23 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
06-10-2024 | 17:55 | 20:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 28 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
04-10-2024 | 16:49 | 19:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 23 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
03-10-2024 | 16:49 | 19:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 23 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
30-09-2024 | 16:52 | 19:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 26 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K1. | ||||
29-09-2024 | 16:50 | 19:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K3. | ||||
27-09-2024 | 17:00 | 20:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K1. |