Vlucht LH7155

Vlucht LH7155 uitgevoerd door Lufthansa is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 67% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 4 uur en 20 minuten arriveert op de luchthaven in Vancouver. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht LH7155 heeft 10 minuten vertraging.
LH7155 is een codeshared vlucht met NZ24 uitgevoerd door Air New Zealand. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Auckland (Auckland International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 14 uur en 31 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Auckland naar Vancouver is hemelsbreed 11361 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. De terminal waar vlucht LH7155 van vertrekt is I. De gate is 7. Naast vlucht LH7155 vliegen er nog meer vluchten van Auckland naar Vancouver. Dit zijn vlucht AC40, AC6094, NZ20 en NZ24.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 3381 kilogram per persoon. Dit is 37.57 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht LH7155
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-03-2025 | 20:31 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 7 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D58. | ||||
22-03-2025 | 20:49 | 13:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 18 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D58. | ||||
21-03-2025 | 20:34 | 13:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 18 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D67. | ||||
20-03-2025 | 20:39 | 13:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 3 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D58. | ||||
19-03-2025 | 20:31 | 13:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 16 op Auckland is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-03-2025 | 20:42 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 2 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D64. | ||||
17-03-2025 | 20:28 | 13:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 3 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D66. | ||||
16-03-2025 | 20:30 | 13:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 5 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D58. | ||||
15-03-2025 | 20:40 | 13:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 7 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D67. | ||||
14-03-2025 | 20:30 | 13:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 10 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D58. | ||||
13-03-2025 | 20:45 | 13:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 18 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D62. | ||||
12-03-2025 | 20:31 | 13:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 15 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D58. | ||||
11-03-2025 | 20:30 | 13:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 3 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D66. | ||||
10-03-2025 | 20:27 | 13:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 15 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D54. | ||||
09-03-2025 | 20:47 | 13:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 18 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D54. | ||||
08-03-2025 | 20:39 | 12:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 7 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D66. | ||||
07-03-2025 | 20:28 | 11:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 7 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D58. | ||||
06-03-2025 | 20:30 | 12:30 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
05-03-2025 | 20:31 | 12:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 17 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D67. | ||||
04-03-2025 | 20:40 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 16 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D64. | ||||
03-03-2025 | 20:36 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 7 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D54. | ||||
02-03-2025 | 20:59 | 12:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 5 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D66. | ||||
01-03-2025 | 20:42 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 15 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D66. | ||||
28-02-2025 | 20:39 | 12:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 18 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D67. | ||||
27-02-2025 | 20:46 | 12:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 17 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D58. | ||||
26-02-2025 | 20:33 | 12:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 7 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D62. | ||||
25-02-2025 | 20:26 | 12:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 7 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D58. | ||||
24-02-2025 | 20:47 | 12:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 5 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D66. | ||||
23-02-2025 | 20:39 | 12:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 18 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D64. | ||||
22-02-2025 | 20:35 | 12:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 7 op Auckland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D58. |