Vlucht KE6621
Vlucht KE6621 uitgevoerd door Korean Air is gepland
KE6621 is een codeshared vlucht met WS719 uitgevoerd door Westjet. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Toronto (Toronto Pearson International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 4 uur en 58 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Toronto naar Vancouver is hemelsbreed 3346 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Korean Air. De terminal waar vlucht KE6621 van vertrekt is 3. De gate is B25. Naast vlucht KE6621 vliegen er nog meer vluchten van Toronto naar Vancouver. Dit zijn onder andere vlucht AC101, AC103, AC105, AC107, AC109, AC111, AC113 en AC115.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 996 kilogram per persoon. Dit is 11.06 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht KE6621
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-11-2024 | 17:01 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B18 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
18-11-2024 | 18:00 | 20:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B22 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B18. | ||||
14-11-2024 | 16:58 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B23 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B13. | ||||
11-11-2024 | 17:11 | 19:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B25 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B18. | ||||
05-11-2024 | 17:05 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B19 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B14. | ||||
04-11-2024 | 16:55 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B20 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B14. | ||||
31-10-2024 | 17:12 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B25 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
29-10-2024 | 16:55 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B24 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B13. | ||||
28-10-2024 | 17:07 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B29 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B27. |