Vlucht PT5884
Vlucht PT5884 uitgevoerd door Piedmont Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Toronto (Toronto Pearson International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 39 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Toronto naar Philadelphia is hemelsbreed 557 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Piedmont Airlines. De terminal waar vlucht PT5884 van vertrekt is 3. De gate is A9. Naast vlucht PT5884 vliegen er nog meer vluchten van Toronto naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht AA5110, AA5114, AA5116, AA5117, AA5192, AA5411, AA5880 en AA5881.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 166 kilogram per persoon. Dit is 1.84 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht PT5884
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 16:01 | 17:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate A9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 34. | ||||
19-11-2024 | 15:57 | 17:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate A9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 2. | ||||
18-11-2024 | 15:55 | 17:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate A9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 21. | ||||
17-11-2024 | 15:55 | 17:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate A9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
16-11-2024 | 16:03 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate A9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 37. | ||||
15-11-2024 | 16:00 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate A9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 34. | ||||
14-11-2024 | 15:57 | 17:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate A9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 21. | ||||
13-11-2024 | 15:52 | 17:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate A9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 39. | ||||
12-11-2024 | 15:52 | 17:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate A9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
11-11-2024 | 15:55 | 17:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate A9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 30. | ||||
10-11-2024 | 15:57 | 17:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate A9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 20. | ||||
09-11-2024 | 16:38 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate A9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 32. | ||||
08-11-2024 | 15:55 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate A9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 15. | ||||
07-11-2024 | 15:58 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate A9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26. | ||||
06-11-2024 | 15:55 | 17:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate A9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 22. | ||||
05-11-2024 | 15:48 | 17:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate A9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 39. |