Vlucht KE6580

Vlucht KE6580 uitgevoerd door Korean Air is geland
Vertrokken van Winnipeg
Canada - Winnipeg J. A. Richardson International Airport
Vertrokken: 14:58 14:40
KE6580 is een codeshared vlucht met WS449 uitgevoerd door Westjet. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Winnipeg (Winnipeg J. A. Richardson International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 2 uur en 13 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Winnipeg naar Vancouver is hemelsbreed 1864 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Korean Air. De terminal waar vlucht KE6580 van vertrekt is MA. De gate is 7. Naast vlucht KE6580 vliegen er nog meer vluchten van Winnipeg naar Vancouver. Dit zijn onder andere vlucht 4N922, 5T6124, AC2195, AC293, AC295, AC297, AC299 en AC7793.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 555 kilogram per persoon. Dit is 6.16 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KE6580
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-03-2025 | 14:44 | 16:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B13. | ||||
21-03-2025 | 14:41 | 15:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
20-03-2025 | 14:52 | 15:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
19-03-2025 | 14:37 | 15:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 5 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B13. | ||||
18-03-2025 | 15:03 | 16:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 5 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
17-03-2025 | 15:12 | 16:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
16-03-2025 | 14:54 | 16:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B14. | ||||
14-03-2025 | 15:25 | 16:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
13-03-2025 | 14:36 | 15:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B13. | ||||
12-03-2025 | 14:26 | 15:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B22. | ||||
11-03-2025 | 14:47 | 16:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B18. | ||||
10-03-2025 | 14:39 | 16:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B26. | ||||
09-03-2025 | 14:43 | 16:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
07-03-2025 | 14:41 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B16. | ||||
06-03-2025 | 14:48 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
05-03-2025 | 14:48 | 15:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
04-03-2025 | 15:38 | 16:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B18. | ||||
03-03-2025 | 14:38 | 15:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B27. | ||||
02-03-2025 | 15:39 | 16:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B16. | ||||
28-02-2025 | 14:44 | 15:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
27-02-2025 | 14:29 | 15:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
26-02-2025 | 14:51 | 16:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B26. | ||||
25-02-2025 | 14:39 | 15:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B18. | ||||
24-02-2025 | 15:32 | 16:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
23-02-2025 | 14:29 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
21-02-2025 | 14:45 | 15:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B13. | ||||
20-02-2025 | 15:06 | 16:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 12 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B15. | ||||
19-02-2025 | 14:47 | 15:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 5 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B16. | ||||
18-02-2025 | 16:22 | 17:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B14. | ||||
17-02-2025 | 14:48 | 15:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Winnipeg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. |