Vlucht NH6803
Vlucht NH6803 uitgevoerd door All Nippon Airways is gepland
Vlucht NH6803 heeft 1 uur en 47 minuten vertraging.
NH6803 is een codeshared vlucht met AC120 uitgevoerd door Air Canada. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Vancouver (Vancouver International Airport) naar Toronto (Toronto Pearson International Airport) is 4 uur en 58 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Vancouver naar Toronto is hemelsbreed 3346 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. De terminal waar vlucht NH6803 van vertrekt is D. De gate is C50. Naast vlucht NH6803 vliegen er nog meer vluchten van Vancouver naar Toronto. Dit zijn onder andere vlucht AC100, AC102, AC104, AC106, AC108, AC110, AC1116 en AC112.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 996 kilogram per persoon. Dit is 11.06 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht NH6803
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 16:09 | 23:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C48 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D22. | ||||
19-11-2024 | 15:54 | 23:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C50 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D24. | ||||
18-11-2024 | 16:06 | 23:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C47 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D41. | ||||
17-11-2024 | 15:52 | 22:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C50 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D39. | ||||
16-11-2024 | 15:58 | 23:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C51 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D39. | ||||
15-11-2024 | 15:58 | 23:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C50 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D24. | ||||
14-11-2024 | 16:04 | 23:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C44 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D26. | ||||
13-11-2024 | 16:57 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C44 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D26. | ||||
12-11-2024 | 15:57 | 23:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C51 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D39. | ||||
11-11-2024 | 15:50 | 23:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C49 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D24. | ||||
10-11-2024 | 15:54 | 23:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C48 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D41. | ||||
09-11-2024 | 16:07 | 23:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C47 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D39. | ||||
08-11-2024 | 16:07 | 23:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C51 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D39. | ||||
07-11-2024 | 16:04 | 23:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C50 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D41. | ||||
06-11-2024 | 17:27 | 23:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C50 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D41. | ||||
05-11-2024 | 15:58 | 23:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C49 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D41. | ||||
04-11-2024 | 15:47 | 23:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C47 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D24. | ||||
03-11-2024 | 15:54 | 23:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C43 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D20. | ||||
01-11-2024 | 17:26 | 00:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C49 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D22. | ||||
31-10-2024 | 17:42 | 01:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C44 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D22. | ||||
29-10-2024 | 17:24 | 01:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C45 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D31. | ||||
28-10-2024 | 17:22 | 00:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C48 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D45. | ||||
27-10-2024 | 18:00 | 01:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C47 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D44. | ||||
26-10-2024 | 16:56 | 00:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C47 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D39. | ||||
25-10-2024 | 16:55 | 00:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C50 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D39. | ||||
24-10-2024 | 17:10 | 00:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C49 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D43. | ||||
23-10-2024 | 16:52 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C51 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D24. | ||||
23-10-2024 | 16:52 | 00:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C51 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-10-2024 | 19:27 | 02:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C47 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate D39. | ||||
21-10-2024 | 18:04 | 01:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. |