Vlucht TN1372

Vlucht TN1372 uitgevoerd door Air Tahiti Nui is geland
TN1372 is een codeshared vlucht met OO6303 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Vancouver (Vancouver International Airport) naar Los Angeles (Los Angeles International Airport) is 2 uur en 4 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Vancouver naar Los Angeles is hemelsbreed 1741 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Tahiti Nui. De terminal waar vlucht TN1372 van vertrekt is I. De gate is E76. Naast vlucht TN1372 vliegen er nog meer vluchten van Vancouver naar Los Angeles. Dit zijn onder andere vlucht 1I608, 1I641, AA1353, AA1717, AA1719, AA3151, AA3183 en AA4864.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 518 kilogram per persoon. Dit is 5.76 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TN1372
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-02-2025 | 13:25 | 16:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E76 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52D. | ||||
21-02-2025 | 13:25 | 16:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E76 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52C. | ||||
20-02-2025 | 13:40 | 16:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52A. | ||||
19-02-2025 | 13:23 | 16:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E83 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52D. | ||||
18-02-2025 | 13:29 | 16:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E80 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52C. | ||||
17-02-2025 | 13:30 | 16:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E88 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52A. | ||||
16-02-2025 | 13:32 | 16:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E80 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52A. | ||||
15-02-2025 | 13:28 | 16:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E83 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52C. | ||||
14-02-2025 | 13:41 | 16:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52G. | ||||
13-02-2025 | 13:33 | 16:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52G. | ||||
04-11-2024 | 13:30 | 16:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E87 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52I. | ||||
03-11-2024 | 13:25 | 16:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52E. | ||||
02-11-2024 | 13:37 | 16:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52D. | ||||
01-11-2024 | 13:20 | 16:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52F. | ||||
31-10-2024 | 13:21 | 16:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52I. | ||||
30-10-2024 | 13:22 | 16:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52C. | ||||
29-10-2024 | 13:39 | 16:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E76 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52F. | ||||
28-10-2024 | 13:22 | 16:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52F. | ||||
27-10-2024 | 13:19 | 16:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52A. | ||||
26-10-2024 | 13:20 | 16:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52E. | ||||
25-10-2024 | 16:45 | 20:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E72 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52F. | ||||
24-10-2024 | 13:27 | 16:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52C. | ||||
23-10-2024 | 13:38 | 16:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E87 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52D. | ||||
22-10-2024 | 13:23 | 16:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52I. | ||||
21-10-2024 | 13:45 | 16:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E85 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52F. | ||||
20-10-2024 | 13:20 | 16:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E80 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52I. | ||||
19-10-2024 | 13:27 | 16:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52C. | ||||
18-10-2024 | 13:22 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52H. | ||||
17-10-2024 | 13:23 | 16:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52E. | ||||
16-10-2024 | 13:31 | 16:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 52H. |