Vlucht AF3749
Vlucht AF3749 uitgevoerd door Air France is gepland
Vlucht AF3749 heeft 10 minuten vertraging.
AF3749 is een codeshared vlucht met WS1698 uitgevoerd door Westjet. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Vancouver (Vancouver International Airport) naar Los Angeles (Los Angeles International Airport) is 2 uur en 4 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Vancouver naar Los Angeles is hemelsbreed 1741 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air France. De terminal waar vlucht AF3749 van vertrekt is I. De gate is E76. De terminal waar vlucht AF3749 aankomt uit Los Angeles is 2. De gate is 27. Naast vlucht AF3749 vliegen er nog meer vluchten van Vancouver naar Los Angeles. Dit zijn onder andere vlucht 1I608, 1I641, AA1353, AA1717, AA1719, AA3151, AA3183 en AA4864.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 518 kilogram per persoon. Dit is 5.76 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AF3749
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-11-2024 | 16:57 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
17-11-2024 | 17:25 | 20:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E75 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
15-11-2024 | 16:54 | 19:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E76 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
14-11-2024 | 16:41 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E76 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 25B. | ||||
11-11-2024 | 16:46 | 19:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E75 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 25. | ||||
10-11-2024 | 18:36 | 21:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
08-11-2024 | 16:35 | 19:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 23B. | ||||
07-11-2024 | 16:31 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
04-11-2024 | 20:22 | 22:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E73 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 25. | ||||
03-11-2024 | 16:37 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
01-11-2024 | 16:54 | 19:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 25. | ||||
31-10-2024 | 16:40 | 19:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 23B. | ||||
28-10-2024 | 16:37 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
27-10-2024 | 16:59 | 20:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E79 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
26-10-2024 | 17:10 | 20:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E81 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
25-10-2024 | 16:58 | 20:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E79 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 28. | ||||
24-10-2024 | 16:58 | 19:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
23-10-2024 | 16:59 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
21-10-2024 | 17:23 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
20-10-2024 | 16:59 | 19:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E79 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
19-10-2024 | 16:59 | 19:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
18-10-2024 | 16:58 | 19:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
14-10-2024 | 16:57 | 19:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
13-10-2024 | 16:57 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
12-10-2024 | 18:50 | 21:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
11-10-2024 | 16:49 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
07-10-2024 | 16:55 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
06-10-2024 | 16:55 | 19:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E79 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. | ||||
05-10-2024 | 16:58 | 19:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 28. | ||||
04-10-2024 | 16:51 | 19:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. |