Vlucht KE6573
Vlucht KE6573 uitgevoerd door Korean Air is gepland
KE6573 is een codeshared vlucht met WS1864 uitgevoerd door Westjet. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Vancouver (Vancouver International Airport) naar Honolulu (Daniel K. Inouye International Airport) is 5 uur en 10 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Vancouver naar Honolulu is hemelsbreed 4353 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Korean Air. De terminal waar vlucht KE6573 van vertrekt is I. De gate is E75. De terminal waar vlucht KE6573 aankomt uit Honolulu is M. Naast vlucht KE6573 vliegen er nog meer vluchten van Vancouver naar Honolulu. Dit zijn onder andere vlucht AC40, AC517, AC519, AF3735, DL7054, DL7184, JL5816 en JL5818.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1296 kilogram per persoon. Dit is 14.4 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht KE6573
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:19 | 22:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E75 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate D1. | ||||
19-11-2024 | 18:25 | 22:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate D1. | ||||
18-11-2024 | 18:35 | 22:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 18:18 | 22:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate C1. | ||||
15-11-2024 | 18:01 | 21:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E79 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate C2. | ||||
14-11-2024 | 18:08 | 21:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate D2. | ||||
13-11-2024 | 18:17 | 22:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E76 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate C1. | ||||
12-11-2024 | 18:01 | 22:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E74 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate D2. | ||||
11-11-2024 | 18:12 | 22:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate C1. | ||||
09-11-2024 | 18:44 | 22:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate C1. | ||||
07-11-2024 | 18:08 | 22:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E79 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate C2. | ||||
06-11-2024 | 18:07 | 22:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate E79 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 18:14 | 22:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E79 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate D2. | ||||
04-11-2024 | 18:11 | 22:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate E76 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 18:03 | 22:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 18:04 | 21:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E76 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate C1. | ||||
31-10-2024 | 18:45 | 21:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate E74 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 18:20 | 21:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 18:07 | 21:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate C1. | ||||
28-10-2024 | 18:10 | 21:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 19:43 | 22:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E79 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate C3. | ||||
26-10-2024 | 18:47 | 21:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E76 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate C1. | ||||
25-10-2024 | 18:50 | 22:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 18:48 | 22:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E74 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate C2. | ||||
23-10-2024 | 18:47 | 22:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E78 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate C1. | ||||
22-10-2024 | 18:55 | 21:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E80 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate D2. | ||||
21-10-2024 | 18:50 | 22:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E79 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate C2. | ||||
20-10-2024 | 18:38 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E74 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate D2. | ||||
19-10-2024 | 18:53 | 22:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E77 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate C1. | ||||
18-10-2024 | 18:42 | 21:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E76 op Vancouver is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Honolulu was op gate D2. |