Vlucht DL5449
Vlucht DL5449 uitgevoerd door Delta Air Lines is gepland
Vertrekt van Montréal
Canada - Montreal-Pierre Elliott Trudeau International Airport
Vertrekt: 22:00 17:15
Vlucht DL5449 heeft 4 uur en 20 minuten vertraging.
DL5449 is een codeshared vlucht met 9E5449 uitgevoerd door Endeavor Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Montréal (Montreal-Pierre Elliott Trudeau International Airport) naar New York (La Guardia Airport) is 37 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Montréal naar New York is hemelsbreed 521 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. Naast vlucht DL5449 vliegen er nog meer vluchten van Montréal naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I670, 1I769, 9E4801, 9E4802, 9E4878, 9E4893, 9E4898 en 9E4908.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 155 kilogram per persoon. Dit is 1.72 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL5449
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 17:06 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C86 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 67. | ||||
19-11-2024 | 17:14 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C87 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 74. | ||||
18-11-2024 | 17:10 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C87 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 74. | ||||
17-11-2024 | 17:18 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C84 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 70. | ||||
15-11-2024 | 17:12 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C87 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 74. | ||||
14-11-2024 | 17:10 | 18:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C87 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 92. | ||||
13-11-2024 | 17:03 | 18:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C87 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 67. | ||||
12-11-2024 | 17:10 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C84 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 77. | ||||
11-11-2024 | 17:10 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C86 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 62. | ||||
10-11-2024 | 16:55 | 18:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C86 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 92. | ||||
09-11-2024 | 16:54 | 18:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C84 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 73. | ||||
08-11-2024 | 17:15 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C82 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 84. | ||||
07-11-2024 | 19:02 | 20:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C86 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 77. | ||||
06-11-2024 | 16:55 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C86 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 62. | ||||
05-11-2024 | 16:55 | 18:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C86 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 62. | ||||
04-11-2024 | 16:48 | 18:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C88 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 65. | ||||
03-11-2024 | 16:50 | 18:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C86 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 95. | ||||
02-11-2024 | 16:52 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C88 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 93. | ||||
01-11-2024 | 16:51 | 18:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C88 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 72. | ||||
31-10-2024 | 17:00 | 18:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C84 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 62. | ||||
30-10-2024 | 16:50 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C88 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 62. | ||||
29-10-2024 | 17:48 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C86 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 65. | ||||
28-10-2024 | 16:52 | 18:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C88 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 97. | ||||
27-10-2024 | 16:54 | 18:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C83 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 71. | ||||
26-10-2024 | 16:50 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C87 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 63. | ||||
25-10-2024 | 16:56 | 18:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C88 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 62. | ||||
24-10-2024 | 16:58 | 18:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C87 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 65. | ||||
23-10-2024 | 16:51 | 18:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C84 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 62. | ||||
22-10-2024 | 17:06 | 18:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C86 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 75. | ||||
21-10-2024 | 16:59 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C87 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 93. |