Vlucht TP8275
Vlucht TP8275 uitgevoerd door TAP Portugal is gepland
Vertrekt van Montréal
Canada - Montreal-Pierre Elliott Trudeau International Airport
Vertrekt: 20:00 18:35
Vlucht TP8275 heeft 1 uur en 25 minuten vertraging.
TP8275 is een codeshared vlucht met QK8612 uitgevoerd door Jazz Aviation. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Montréal (Montreal-Pierre Elliott Trudeau International Airport) naar Boston (Logan International Airport) is 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Montréal naar Boston is hemelsbreed 408 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door TAP Air Portugal. Naast vlucht TP8275 vliegen er nog meer vluchten van Montréal naar Boston. Dit zijn onder andere vlucht 1I246, 1I261, 1I347, 1I456, 1I560, 1I634, 1I639 en 1I915.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 121 kilogram per persoon. Dit is 1.35 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TP8275
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
17-11-2024 | 18:39 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C77 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
16-11-2024 | 18:47 | 19:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C81 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
15-11-2024 | 18:31 | 19:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C74 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
14-11-2024 | 18:46 | 20:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C84 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
10-11-2024 | 18:34 | 20:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C77 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
09-11-2024 | 18:30 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C84 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
08-11-2024 | 18:34 | 19:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C84 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
07-11-2024 | 18:35 | 19:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C86 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
03-11-2024 | 18:35 | 19:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C83 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
02-11-2024 | 15:15 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C87 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
01-11-2024 | 15:29 | 16:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C82 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
31-10-2024 | 15:24 | 16:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C77 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B2. | ||||
27-10-2024 | 15:22 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C76 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B2. | ||||
26-10-2024 | 20:23 | 21:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C85 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B2. | ||||
25-10-2024 | 20:04 | 21:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C77 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
23-10-2024 | 20:13 | 21:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C77 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
22-10-2024 | 21:05 | 22:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C77 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
21-10-2024 | 19:45 | 21:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C75 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
19-10-2024 | 19:51 | 21:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C79 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
18-10-2024 | 20:27 | 22:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C77 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
16-10-2024 | 20:10 | 21:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C77 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
15-10-2024 | 20:39 | 21:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C76 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
14-10-2024 | 19:52 | 21:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C83 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
12-10-2024 | 19:52 | 21:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C77 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
09-10-2024 | 20:26 | 21:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C77 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
08-10-2024 | 19:59 | 21:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C79 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
07-10-2024 | 20:31 | 22:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C79 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
05-10-2024 | 19:49 | 21:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C79 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
04-10-2024 | 19:58 | 21:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C77 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. | ||||
02-10-2024 | 20:19 | 21:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C79 op Montréal is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate B1. |