Vlucht TS7314
Vlucht TS7314 uitgevoerd door Air Transat is geland
TS7314 is een codeshared vlucht met P32393 uitgevoerd door . Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Toronto (Billy Bishop Toronto City Airport) naar Chicago (Chicago Midway International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Toronto naar Chicago is hemelsbreed 712 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Transat. Op Chicago Midway International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht TS7314. Naast vlucht TS7314 vliegen er nog meer vluchten van Toronto naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht P32385, P32387, P32393, P32395, P32397, P32399, PD2385 en PD2387.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 212 kilogram per persoon. Dit is 2.35 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TS7314
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 16:07 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate 3 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 15:44 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 15:43 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 7 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
15-11-2024 | 15:53 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate 5 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 15:49 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 10 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 15:46 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 10 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 15:42 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 8 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 16:18 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. Gate 10 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 16:11 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate 11 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 15:56 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 11 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
03-11-2024 | 16:03 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. Gate 11 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
01-11-2024 | 16:41 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 53 minuten vertraging. Gate 11 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 16:18 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. Gate 11 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 15:54 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate 8 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 16:04 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate 10 op Toronto is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 16:27 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. Gate 9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. |