Vlucht 3U4138

Vlucht 3U4138 uitgevoerd door Sichuan Airlines is geland

Vertrokken van Yantai
China - Yantai Penglai International Airport

Vertrokken: 12:25 12:30

Geland op Hangzhou
China - Hangzhou Xiaoshan International Airport

Aankomst: 14:55


3U4138 is een codeshared vlucht met GJ8822 uitgevoerd door Loong Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Yantai (Yantai Penglai International Airport) naar Hangzhou (Hangzhou Xiaoshan International Airport) is 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Yantai naar Hangzhou is hemelsbreed 827 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Sichuan Airlines. De terminal waar vlucht 3U4138 van vertrekt is T2. Naast vlucht 3U4138 vliegen er nog meer vluchten van Yantai naar Hangzhou. Dit zijn onder andere vlucht 3U4136, CA1790, CA4863, CA8342, CA8350, CA8502, CA9804 en CA9808.

Voorgaande vluchten van vlucht 3U4138

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202416:0118:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
20-11-202415:4317:51geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
19-11-202416:0018:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
18-11-202415:3217:38geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
17-11-202415:3517:45geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
16-11-202416:1018:12geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
15-11-202418:1820:24geland
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
14-11-202416:0818:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
13-11-202415:3117:33geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
12-11-202416:0918:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
11-11-202415:5017:52geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
10-11-202415:3717:44geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
09-11-202416:0118:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
08-11-202415:2917:33geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
Vlucht 3U4138 had op 15-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 2 uur en 34 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 14 vluchten is 52 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van 3U4138 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top