Vlucht WS355
Vlucht WS355 uitgevoerd door Westjet is gepland
De geschatte vluchtduur van Kelowna (Kelowna International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kelowna naar Vancouver is hemelsbreed 287 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. De terminal waar vlucht WS355 van vertrekt is MA. De gate is 9. De terminal waar vlucht WS355 aankomt uit Vancouver is D. De gate is B19. Naast vlucht WS355 vliegen er nog meer vluchten van Kelowna naar Vancouver. Dit zijn onder andere vlucht 4N530, 4N540, 4N550, 4N560, 4N570, 4N580, 8P1598 en 8P8991.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 85 kilogram per persoon. Dit is 0.95 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WS355
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
01-02-2025 | 07:35 | 08:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B16. | ||||
31-01-2025 | 06:25 | 07:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
30-01-2025 | 06:36 | 07:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
29-01-2025 | 06:22 | 07:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B22. | ||||
28-01-2025 | 06:28 | 07:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
27-01-2025 | 06:23 | 07:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
26-01-2025 | 06:21 | 07:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B16. | ||||
25-01-2025 | 06:09 | 07:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
24-01-2025 | 06:28 | 07:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
23-01-2025 | 06:27 | 07:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 4 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B13. | ||||
22-01-2025 | 06:20 | 07:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B13. | ||||
21-01-2025 | 06:41 | 07:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B18. | ||||
20-01-2025 | 06:15 | 07:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B16. | ||||
19-01-2025 | 06:32 | 07:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B20. | ||||
18-01-2025 | 06:19 | 07:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 1 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B18. | ||||
17-01-2025 | 06:33 | 07:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B18. | ||||
16-01-2025 | 06:20 | 07:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B13. | ||||
15-01-2025 | 06:18 | 07:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 6 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B27. | ||||
14-01-2025 | 06:42 | 07:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 8 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B19. | ||||
13-01-2025 | 06:28 | 07:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 1 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B26. | ||||
12-01-2025 | 06:16 | 07:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B18. | ||||
11-01-2025 | 06:53 | 07:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 7 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B13. | ||||
10-01-2025 | 06:16 | 07:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 4 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B18. | ||||
09-01-2025 | 06:19 | 07:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B17. | ||||
08-01-2025 | 06:32 | 07:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B22. | ||||
07-01-2025 | 06:28 | 07:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 4 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B16. | ||||
06-01-2025 | 06:20 | 07:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 4 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B18. | ||||
05-01-2025 | 06:21 | 07:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B21. | ||||
04-01-2025 | 06:25 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 4 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B27. | ||||
03-01-2025 | 06:59 | 08:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MA en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate 9 op Kelowna is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate B26. |