Vlucht GJ8187
Vlucht GJ8187 uitgevoerd door Loong Airlines is geland
De geschatte vluchtduur van Xuzhou (Xuzhou Guanyin Airport) naar Bao'an, Shenzhen (Shenzhen Bao'an International Airport) is 2 uur en 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Xuzhou naar Bao'an, Shenzhen is hemelsbreed 1321 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Loong Airlines. De terminal waar vlucht GJ8187 van vertrekt is T2. De terminal waar vlucht GJ8187 aankomt uit Bao'an, Shenzhen is T2. Naast vlucht GJ8187 vliegen er nog meer vluchten van Xuzhou naar Bao'an, Shenzhen. Dit zijn onder andere vlucht 3U4057, 3U4126, GJ6087, GJ8629, GJ8788, GJ8961, HU7746 en HU774T.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 393 kilogram per persoon. Dit is 4.37 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht GJ8187
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 10:04 | 13:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
20-11-2024 | 10:16 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
18-11-2024 | 10:11 | 12:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
17-11-2024 | 10:00 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
15-11-2024 | 12:23 | 15:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 56 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
13-11-2024 | 10:04 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
11-11-2024 | 10:05 | 12:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
10-11-2024 | 09:59 | 12:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
08-11-2024 | 10:00 | 12:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
06-11-2024 | 10:06 | 12:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
04-11-2024 | 10:02 | 12:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
03-11-2024 | 09:58 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
01-11-2024 | 10:45 | 13:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
30-10-2024 | 10:53 | 13:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
28-10-2024 | 10:00 | 12:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
27-10-2024 | 10:05 | 12:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. |