Vlucht DL5128

Vlucht DL5128 uitgevoerd door Delta Air Lines is geland

Vertrokken van Fayetteville/Springdale/Rogers
Verenigde Staten - Northwest Arkansas Regional Airport

Vertrokken: 16:43 16:51

Geland op Atlanta
Verenigde Staten - Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport

Aankomst: 19:17 19:37


DL5128 is een codeshared vlucht met 9E5128 uitgevoerd door Endeavor Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Fayetteville/Springdale/Rogers (Northwest Arkansas Regional Airport) naar Atlanta (Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport) is 1 uur en 7 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Fayetteville/Springdale/Rogers naar Atlanta is hemelsbreed 946 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. Naast vlucht DL5128 vliegen er nog meer vluchten van Fayetteville/Springdale/Rogers naar Atlanta. Dit zijn onder andere vlucht 9E4652, 9E4696, 9E4701, 9E4711, 9E4815, 9E4823, 9E4849 en 9E4903.

Voorgaande vluchten van vlucht DL5128

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202416:4319:17geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A9 op Fayetteville/Springdale/Rogers is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D5.
20-11-202416:4419:27geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A9 op Fayetteville/Springdale/Rogers is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D8.
19-11-202416:4719:35geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A9 op Fayetteville/Springdale/Rogers is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D30.
18-11-202416:5619:45geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A11 op Fayetteville/Springdale/Rogers is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D31.
17-11-202416:4419:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A9 op Fayetteville/Springdale/Rogers is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D11.
15-11-202416:5319:36geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A9 op Fayetteville/Springdale/Rogers is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D9A.
14-11-202416:5619:41geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A9 op Fayetteville/Springdale/Rogers is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C36.
13-11-202416:4419:24geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A9 op Fayetteville/Springdale/Rogers is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D34.
12-11-202416:4619:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A9 op Fayetteville/Springdale/Rogers is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D11.
11-11-202416:4919:24geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A9 op Fayetteville/Springdale/Rogers is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D30.
Vlucht DL5128 had op 14-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 5 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 10 vluchten is 5 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van DL5128 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top