Vlucht SN6011
De geschatte vluchtduur van Wenen (Vienna International Airport) naar Montréal (Montreal-Pierre Elliott Trudeau International Airport) is 8 uur en 41 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Wenen naar Montréal is hemelsbreed 6462 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Brussels Airlines. Naast vlucht SN6011 vliegen er nog meer vluchten van Wenen naar Montréal. Dit zijn vlucht AC6211, LH7332, LX3504 en OS73.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1923 kilogram per persoon. Dit is 21.37 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht SN6011
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 10:46 | 13:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D22 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A59. | ||||
21-11-2024 | 10:39 | 13:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D22 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 10:49 | 13:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D28 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A59. | ||||
18-11-2024 | 10:40 | 13:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D22 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 10:40 | 13:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D29 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 10:46 | 13:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D23 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A59. | ||||
13-11-2024 | 10:36 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D28 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 10:40 | 13:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D22 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A61. | ||||
09-11-2024 | 10:47 | 13:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D28 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A61. | ||||
07-11-2024 | 10:48 | 13:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D28 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A59. | ||||
06-11-2024 | 10:41 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D28 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A61. | ||||
04-11-2024 | 10:52 | 13:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D22 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A61. | ||||
02-11-2024 | 10:47 | 14:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D28 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A61. | ||||
31-10-2024 | 10:55 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D22 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 10:40 | 14:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D28 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A59. | ||||
28-10-2024 | 10:49 | 15:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. Gate D22 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 11:07 | 14:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. Gate D22 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 12:57 | 15:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur vertraging. Gate D28 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 13:09 | 16:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 30 minuten vertraging. Gate D28 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 11:19 | 14:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. Gate D23 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A61. | ||||
22-10-2024 | 11:03 | 13:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate D23 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A59. | ||||
21-10-2024 | 11:12 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate D22 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A61. | ||||
20-10-2024 | 11:23 | 14:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate D28 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A56. | ||||
19-10-2024 | 11:22 | 13:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D28 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A61. | ||||
18-10-2024 | 11:04 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D27 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A61. | ||||
17-10-2024 | 14:03 | 16:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 34 minuten vertraging. Gate D28 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-10-2024 | 11:03 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D27 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-10-2024 | 11:03 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D23 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A61. | ||||
14-10-2024 | 11:09 | 13:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate D28 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A59. | ||||
13-10-2024 | 11:13 | 13:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate D22 op Wenen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Montréal was op gate A59. |