Vlucht OU5852

Vlucht OU5852 uitgevoerd door Croatia Airlines is geland

Vertrokken van Wenen
Oostenrijk - Vienna International Airport

Vertrokken: 19:33 19:25

Geland op Warschau
Polen - Warsaw Chopin Airport

Aankomst: 20:40


OU5852 is een codeshared vlucht met LO226 uitgevoerd door LOT - Polish Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Wenen (Vienna International Airport) naar Warschau (Warsaw Chopin Airport) is 39 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Wenen naar Warschau is hemelsbreed 549 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Croatia Airlines. De terminal waar vlucht OU5852 van vertrekt is 3. De gate is F7. De terminal waar vlucht OU5852 aankomt uit Warschau is A. Naast vlucht OU5852 vliegen er nog meer vluchten van Wenen naar Warschau. Dit zijn onder andere vlucht AI7770, B66684, CA7065, ET1206, FR6064, FR6074, KM2208 en LG1227.

Voorgaande vluchten van vlucht OU5852

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202419:3320:40geland
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F7 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
20-11-202419:3020:40geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F2 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
19-11-202419:3320:40geland
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F9 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
18-11-202419:2520:31geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F5 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
15-11-202419:2520:40geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F2 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
14-11-202419:3920:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F6 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
13-11-202419:2920:40geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F2 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
12-11-202419:3220:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F2 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
11-11-202419:2920:40geland
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F2 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
08-11-202419:4320:40geland
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F2 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
07-11-202419:4920:40geland
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F5 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
06-11-202419:2520:33geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F7 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
05-11-202419:2520:29geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F6 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
04-11-202419:2520:38geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F26 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
01-11-202419:2520:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F5 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
31-10-202419:2520:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F2 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
30-10-202419:3220:45geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F22 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
29-10-202419:2720:40geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F2 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
28-10-202419:2620:32geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F26 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
25-10-202420:0220:40geland
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F2 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
24-10-202420:5820:40geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F7 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
22-10-202419:2320:24geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F7 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
21-10-202419:2520:36geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F22 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
17-10-202420:4120:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F7 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
16-10-202420:0121:06geland
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F6 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
15-10-202419:4720:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F31 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
14-10-202419:4520:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F22 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
09-05-202419:2320:36geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F22 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
08-05-202419:2920:40geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate F36 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
07-05-202419:2520:38geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F2 op Wenen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
Vlucht OU5852 had op 24-10-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 1 uur en 25 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 13 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van OU5852 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top