Vlucht TK4434

Vlucht TK4434 uitgevoerd door Turkish Airlines is gepland

Vertrekt van Na Thon (Ko Samui Island)
Thailand - Koh Samui Airport

Vertrekt: 07:00

Aankomst op Bangkok
Thailand - Suvarnabhumi Airport

Aankomst: 08:15


TK4434 is een codeshared vlucht met PG102 uitgevoerd door Bangkok Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Na Thon (Ko Samui Island) (Koh Samui Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 33 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Na Thon (Ko Samui Island) naar Bangkok is hemelsbreed 466 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Turkish Airlines. Naast vlucht TK4434 vliegen er nog meer vluchten van Na Thon (Ko Samui Island) naar Bangkok. Dit zijn onder andere vlucht AF4378, AF4386, AF4390, AY6272, AY6278, AY6288, AY6846 en AY6852.

Voorgaande vluchten van vlucht TK4434

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202407:0108:05geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging.
20-11-202406:5408:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
19-11-202406:5708:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A1.
18-11-202406:5207:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
17-11-202406:5808:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A2.
16-11-202406:5708:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
15-11-202406:5908:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
14-11-202406:5507:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B4.
13-11-202406:5007:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
12-11-202407:0008:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
11-11-202407:0608:13geland
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De aankomst op was op gate A2.
10-11-202407:0608:18geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging.
09-11-202407:0508:23geland
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging.
08-11-202406:5708:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
07-11-202406:5508:00geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
06-11-202406:5408:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
05-11-202407:0008:18geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging.
04-11-202407:0208:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
03-11-202407:0008:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
02-11-202406:5908:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
01-11-202406:5608:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
31-10-202406:5308:01geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A6.
30-10-202406:4607:52geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A1.
29-10-202406:5208:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A1.
28-10-202406:5307:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A2.
27-10-202406:5508:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
26-10-202406:5508:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A1.
25-10-202406:5508:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging.
24-10-202406:5007:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A4.
23-10-202406:5808:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A4.
Vlucht TK4434 had op 09-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 8 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 4 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van TK4434 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top