Vlucht TK4422
Vlucht TK4422 uitgevoerd door Turkish Airlines is gepland
TK4422 is een codeshared vlucht met PG132 uitgevoerd door Bangkok Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Na Thon (Ko Samui Island) (Koh Samui Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 33 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Na Thon (Ko Samui Island) naar Bangkok is hemelsbreed 466 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Turkish Airlines. Naast vlucht TK4422 vliegen er nog meer vluchten van Na Thon (Ko Samui Island) naar Bangkok. Dit zijn onder andere vlucht AF4378, AF4386, AF4390, AY6272, AY6278, AY6288, AY6846 en AY6852.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 139 kilogram per persoon. Dit is 1.54 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TK4422
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 13:21 | 14:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
17-11-2024 | 12:36 | 14:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
16-11-2024 | 19:20 | 21:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 uur en 50 minuten vertraging. | ||||
15-11-2024 | 13:20 | 15:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. | ||||
14-11-2024 | 12:59 | 14:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
13-11-2024 | 13:00 | 14:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
12-11-2024 | 12:40 | 14:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
11-11-2024 | 14:50 | 16:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 5 minuten vertraging. | ||||
10-11-2024 | 12:35 | 14:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
09-11-2024 | 16:09 | 17:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 32 minuten vertraging. | ||||
08-11-2024 | 14:44 | 15:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 22 minuten vertraging. De aankomst op was op gate A2. | ||||
07-11-2024 | 12:32 | 13:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
06-11-2024 | 12:45 | 14:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
05-11-2024 | 12:38 | 14:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
04-11-2024 | 12:31 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
03-11-2024 | 12:44 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
02-11-2024 | 12:33 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-11-2024 | 12:31 | 14:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
31-10-2024 | 12:16 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A1. | ||||
30-10-2024 | 12:14 | 13:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B1. | ||||
29-10-2024 | 12:13 | 13:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A1. | ||||
28-10-2024 | 12:15 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De aankomst op was op gate A5. | ||||
27-10-2024 | 12:03 | 13:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B6. | ||||
29-03-2024 | 20:01 | 21:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
28-03-2024 | 19:27 | 20:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
27-03-2024 | 19:10 | 20:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
26-03-2024 | 19:20 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-03-2024 | 19:23 | 20:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
24-03-2024 | 19:44 | 21:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. | ||||
23-03-2024 | 19:24 | 20:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. |