Vlucht AA3799
De geschatte vluchtduur van Knoxville (McGhee Tyson Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 54 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Knoxville naar Chicago is hemelsbreed 765 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. Naast vlucht AA3799 vliegen er nog meer vluchten van Knoxville naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I727, AA3209, AA3221, AA3235, AA3237, AA3273, AA3307 en AA3319.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 228 kilogram per persoon. Dit is 2.53 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA3799
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
03-02-2025 | 18:51 | 19:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
02-02-2025 | 18:55 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
01-02-2025 | 18:40 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
31-01-2025 | 18:49 | 19:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4. | ||||
30-01-2025 | 19:25 | 20:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
27-01-2025 | 18:44 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2. | ||||
26-01-2025 | 18:50 | 19:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
25-01-2025 | 18:41 | 19:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 12 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H3A. | ||||
24-01-2025 | 18:44 | 20:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
23-01-2025 | 18:47 | 19:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
20-01-2025 | 19:17 | 19:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L21. | ||||
19-01-2025 | 19:01 | 20:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
18-01-2025 | 16:29 | 17:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
17-01-2025 | 18:58 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4. | ||||
16-01-2025 | 20:06 | 20:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 12 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
13-01-2025 | 18:51 | 19:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
12-01-2025 | 18:53 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
11-01-2025 | 18:44 | 19:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 12 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
09-01-2025 | 18:46 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 12 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. |