Vlucht PT5682
Vlucht PT5682 uitgevoerd door Piedmont Airlines is gepland
Vlucht PT5682 heeft 39 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Knoxville (McGhee Tyson Airport) naar Charlotte (Charlotte Douglas International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Knoxville naar Charlotte is hemelsbreed 284 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Piedmont Airlines. Naast vlucht PT5682 vliegen er nog meer vluchten van Knoxville naar Charlotte. Dit zijn onder andere vlucht 1I302, 1I367, 1I457, 1I536, 1I549, 1I631, 1I653 en 1I761.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 84 kilogram per persoon. Dit is 0.94 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht PT5682
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:26 | 19:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E10. | ||||
19-11-2024 | 18:12 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E21. | ||||
18-11-2024 | 18:01 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E39. | ||||
17-11-2024 | 17:56 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E18. | ||||
15-11-2024 | 17:58 | 19:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E6. | ||||
14-11-2024 | 18:14 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E5. | ||||
13-11-2024 | 18:15 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E1. | ||||
12-11-2024 | 18:02 | 19:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E5. | ||||
11-11-2024 | 17:56 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E18. | ||||
10-11-2024 | 18:33 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E2. | ||||
08-11-2024 | 18:13 | 19:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 8 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E42. | ||||
07-11-2024 | 18:00 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E10. | ||||
06-11-2024 | 17:54 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. Gate 10 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E21. |