Vlucht QR2100
Vlucht QR2100 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
QR2100 is een codeshared vlucht met AS767 uitgevoerd door Alaska Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Tucson (Tucson International Airport) naar Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) is 2 uur en 19 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tucson naar Seattle is hemelsbreed 1957 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. Naast vlucht QR2100 vliegen er nog meer vluchten van Tucson naar Seattle. Dit zijn onder andere vlucht AS3310, AS3419, AS3474, AS641, AS767, AS9727, AY3956 en DL1055.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 582 kilogram per persoon. Dit is 6.47 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR2100
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 07:57 | 10:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N20. | ||||
20-11-2024 | 10:20 | 12:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N2. | ||||
19-11-2024 | 10:16 | 12:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D2. | ||||
18-11-2024 | 07:54 | 10:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C18. | ||||
15-11-2024 | 07:51 | 10:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N3. | ||||
14-11-2024 | 07:50 | 10:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate S3. | ||||
13-11-2024 | 13:28 | 15:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 55 minuten vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N17. | ||||
12-11-2024 | 10:25 | 12:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D7. | ||||
11-11-2024 | 07:53 | 09:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N7. | ||||
08-11-2024 | 07:49 | 10:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D3. | ||||
07-11-2024 | 07:49 | 10:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C18. | ||||
06-11-2024 | 10:20 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N13. | ||||
05-11-2024 | 10:16 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C11. | ||||
04-11-2024 | 07:46 | 10:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D5. | ||||
02-11-2024 | 09:13 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C17. | ||||
01-11-2024 | 07:15 | 10:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N20. | ||||
31-10-2024 | 07:12 | 10:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D7. | ||||
30-10-2024 | 09:37 | 12:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N1. | ||||
29-10-2024 | 09:10 | 12:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N12. | ||||
28-10-2024 | 06:45 | 09:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N16. | ||||
26-10-2024 | 06:52 | 10:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N17. | ||||
25-10-2024 | 06:47 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N19. | ||||
24-10-2024 | 06:55 | 10:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D2. | ||||
23-10-2024 | 09:03 | 12:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N4. | ||||
22-10-2024 | 08:58 | 12:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D4. | ||||
21-10-2024 | 06:48 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Tucson is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N17. |