Vlucht VA8357
Vlucht VA8357 uitgevoerd door Virgin Australia is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 53% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 12 minuten arriveert op de luchthaven in Houston. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht VA8357 heeft 2 minuten vertraging.
VA8357 is een codeshared vlucht met UA1640 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Tampa (Tampa International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 30 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tampa naar Houston is hemelsbreed 1265 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Virgin Australia. Naast vlucht VA8357 vliegen er nog meer vluchten van Tampa naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht CM1722, CM1723, CM1724, CM1725, CM1726, EK6405, NH6527 en NK1278.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 376 kilogram per persoon. Dit is 4.18 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht VA8357
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 17:08 | 18:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A7 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 36. | ||||
19-11-2024 | 17:06 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A9 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 11. | ||||
17-11-2024 | 17:08 | 18:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A5 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
15-11-2024 | 17:04 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A7 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
13-11-2024 | 17:13 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A9 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
12-11-2024 | 17:08 | 18:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A9 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
10-11-2024 | 17:06 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A9 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
09-11-2024 | 17:09 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A5 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 37. | ||||
07-11-2024 | 17:14 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A5 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 21. | ||||
06-11-2024 | 16:56 | 18:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A9 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
04-11-2024 | 17:08 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A9 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4A. | ||||
02-11-2024 | 17:04 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A7 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 41. | ||||
01-11-2024 | 17:09 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A7 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 11. | ||||
31-10-2024 | 18:08 | 19:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A9 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 11. | ||||
29-10-2024 | 17:00 | 18:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A9 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 11. | ||||
28-10-2024 | 17:06 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A9 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
26-10-2024 | 17:48 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A4 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
24-10-2024 | 17:09 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A4 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
23-10-2024 | 17:06 | 18:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A9 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 11. | ||||
21-10-2024 | 17:01 | 18:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A9 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. |