Vlucht CA3701
Vlucht CA3701 uitgevoerd door Air China is geland
Vertrokken van Bao'an, Shenzhen
China - Shenzhen Bao'an International Airport
Vertrokken: 15:38 15:55
CA3701 is een codeshared vlucht met ZH9465 uitgevoerd door Shenzhen Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Bao'an, Shenzhen (Shenzhen Bao'an International Airport) naar Chongqing (Chongqing Jiangbei International Airport) is 1 uur en 15 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Bao'an, Shenzhen naar Chongqing is hemelsbreed 1063 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air China. De terminal waar vlucht CA3701 van vertrekt is T3. De gate is 510B. Naast vlucht CA3701 vliegen er nog meer vluchten van Bao'an, Shenzhen naar Chongqing. Dit zijn onder andere vlucht 3U1175, 3U1185, 3U1497, 3U1681, 3U2230, 3U2308, 3U2312 en 3U2316.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 316 kilogram per persoon. Dit is 3.52 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CA3701
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 15:38 | 18:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 510B op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-11-2024 | 15:43 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 521 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 17:37 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 353 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 15:51 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 58 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 15:43 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 58 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 15:30 | 18:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 65 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 15:34 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 52 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 15:29 | 18:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 60 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 17:27 | 20:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 50 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 48 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 15:23 | 17:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 57 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 15:22 | 17:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 521 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 15:30 | 18:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 54 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 15:35 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 529B op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 15:24 | 17:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 40 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 16:29 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 60 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 15:35 | 18:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 507B op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 15:28 | 17:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 42 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 15:23 | 17:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 61A op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 15:31 | 18:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 510A op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 15:19 | 17:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 62A op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 15:54 | 18:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 57 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 16:08 | 18:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 509 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 15:34 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 60 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 15:33 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 32 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 15:25 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 50B op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 15:30 | 17:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 527 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 15:46 | 17:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate 54 op Bao'an, Shenzhen is gebruikt om vanaf te vertrekken. |