Vlucht WN888

Vlucht WN888 uitgevoerd door Southwest Airlines is onderweg

Vertrokken van Santa Ana
Verenigde Staten - John Wayne Airport-Orange County

Vertrokken: 17:06 16:55

Aankomst op Phoenix
Verenigde Staten - Phoenix Sky Harbor International Airport

Aankomst: 18:15

De vlucht heeft inmiddels 43% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 46 minuten arriveert op de luchthaven in Phoenix. Dit is inclusief mogelijke vertraging.


De geschatte vluchtduur van Santa Ana (John Wayne Airport-Orange County) naar Phoenix (Phoenix Sky Harbor International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Santa Ana naar Phoenix is hemelsbreed 544 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Southwest Airlines. De terminal waar vlucht WN888 van vertrekt is B. De gate is 24. Naast vlucht WN888 vliegen er nog meer vluchten van Santa Ana naar Phoenix. Dit zijn onder andere vlucht 1I253, 1I451, 1I501, 1I600, AA1119, AA1339, AA1748 en AA2088.

Voorgaande vluchten van vlucht WN888

DatumVertrekAankomstStatus
18-11-202418:4621:00geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate 21 op Santa Ana is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate D2.
17-11-202418:4721:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate 17 op Santa Ana is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate C16.
15-11-202418:4821:00geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate 19 op Santa Ana is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate C18.
14-11-202418:4821:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate 18 op Santa Ana is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate C13.
11-11-202418:4720:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate 20 op Santa Ana is gebruikt om vanaf te vertrekken.
10-11-202418:5921:05geland
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate 17 op Santa Ana is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate D6.
08-11-202420:1622:26geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate 21 op Santa Ana is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate C11.
07-11-202420:1122:24geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate 20 op Santa Ana is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate D8.
03-11-202418:4720:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate 20 op Santa Ana is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Phoenix was op gate D3.
Vlucht WN888 had op 08-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 1 uur en 21 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 9 vluchten is 56 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, donderdag, vrijdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van WN888 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top