Vlucht WN3034
Vlucht WN3034 uitgevoerd door Southwest Airlines is geland
Vertrokken van Sacramento
Verenigde Staten - Sacramento International Airport
Vertrokken: 12:44 12:20
Vlucht WN3034 heeft 18 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Sacramento (Sacramento International Airport) naar San Diego (San Diego International Airport) is 55 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Sacramento naar San Diego is hemelsbreed 772 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Southwest Airlines. De terminal waar vlucht WN3034 van vertrekt is 1. De gate is 13. Op San Diego International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht WN3034. Naast vlucht WN3034 vliegen er nog meer vluchten van Sacramento naar San Diego. Dit zijn onder andere vlucht 1I760, AA9270, AA9288, AA9295, AA9297, AA9300, AA9302 en AS2088.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 230 kilogram per persoon. Dit is 2.55 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WN3034
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 10:06 | 11:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 18 op Sacramento is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 13. | ||||
18-11-2024 | 12:21 | 15:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 23 op Sacramento is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 12. | ||||
17-11-2024 | 12:28 | 15:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 18 op Sacramento is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 7. | ||||
15-11-2024 | 12:15 | 15:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 18 op Sacramento is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 5. | ||||
14-11-2024 | 12:18 | 15:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 20 op Sacramento is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 13. | ||||
11-11-2024 | 12:19 | 15:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 16 op Sacramento is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 14. | ||||
10-11-2024 | 13:34 | 16:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 16 op Sacramento is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 6. | ||||
08-11-2024 | 12:38 | 16:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 15 op Sacramento is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 12. | ||||
07-11-2024 | 12:16 | 15:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 16 op Sacramento is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 12. | ||||
03-11-2024 | 12:19 | 15:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 18 op Sacramento is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 8. |