Vlucht DL1095
Vlucht DL1095 uitgevoerd door Delta Air Lines is gepland
De geschatte vluchtduur van Salt Lake City (Salt Lake City International Airport) naar Los Angeles (Los Angeles International Airport) is 1 uur en 7 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Salt Lake City naar Los Angeles is hemelsbreed 949 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. Naast vlucht DL1095 vliegen er nog meer vluchten van Salt Lake City naar Los Angeles. Dit zijn onder andere vlucht 1I126, 1I147, 1I395, 1I941, AA3009, AA3012, AA3046 en AA3097.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 282 kilogram per persoon. Dit is 3.14 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL1095
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 09:24 | 10:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A22 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 35. | ||||
21-11-2024 | 09:19 | 10:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A17 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 33. | ||||
20-11-2024 | 09:12 | 10:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A22 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 36. | ||||
19-11-2024 | 09:12 | 09:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A22 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 33. | ||||
18-11-2024 | 09:32 | 10:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A22 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 34. | ||||
17-11-2024 | 09:22 | 10:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A22 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 36. | ||||
16-11-2024 | 09:31 | 10:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A22 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 33. | ||||
15-11-2024 | 09:19 | 10:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A22 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 33. | ||||
14-11-2024 | 09:19 | 10:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A22 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 38. | ||||
13-11-2024 | 09:10 | 10:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A22 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 33. | ||||
12-11-2024 | 09:21 | 10:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A22 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 38. | ||||
11-11-2024 | 09:23 | 10:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A22 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 35. | ||||
10-11-2024 | 09:29 | 10:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A24 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 31A. | ||||
09-11-2024 | 09:56 | 11:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 32. | ||||
08-11-2024 | 09:34 | 10:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 24. | ||||
07-11-2024 | 09:40 | 10:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 36. | ||||
06-11-2024 | 09:49 | 10:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 36. | ||||
04-11-2024 | 09:29 | 10:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A9 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 38. | ||||
03-11-2024 | 09:48 | 10:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A6 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 32. | ||||
02-11-2024 | 09:30 | 10:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A22 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 35. | ||||
01-11-2024 | 09:21 | 10:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A20 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 23A. | ||||
30-10-2024 | 09:32 | 10:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A11 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 33. | ||||
29-10-2024 | 09:38 | 10:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 33. | ||||
28-10-2024 | 09:29 | 10:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 31B. | ||||
27-10-2024 | 09:28 | 10:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A11 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 35. | ||||
26-10-2024 | 09:33 | 10:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A3 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 31A. | ||||
25-10-2024 | 09:29 | 10:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A22 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 23A. | ||||
24-10-2024 | 09:30 | 10:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A9 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 36. | ||||
23-10-2024 | 09:30 | 10:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A9 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 33. | ||||
22-10-2024 | 09:36 | 10:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A9 op Salt Lake City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 27. |