Vlucht OH5268
Vlucht OH5268 uitgevoerd door PSA Airlines is geland
De geschatte vluchtduur van Shreveport (Shreveport Regional Airport) naar Charlotte (Charlotte Douglas International Airport) is 1 uur en 27 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Shreveport naar Charlotte is hemelsbreed 1228 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Jetstream International Airlines. Naast vlucht OH5268 vliegen er nog meer vluchten van Shreveport naar Charlotte. Dit zijn onder andere vlucht AA5262, AA5268, AA5271, AA5407, AA5560, AA5565, AA5570 en AA5619.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 366 kilogram per persoon. Dit is 4.06 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht OH5268
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 06:06 | 09:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E44. | ||||
20-11-2024 | 06:03 | 09:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E32. | ||||
19-11-2024 | 05:53 | 09:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E14A. | ||||
18-11-2024 | 05:58 | 09:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E22. | ||||
17-11-2024 | 05:53 | 09:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E44. | ||||
16-11-2024 | 05:59 | 09:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E16. | ||||
15-11-2024 | 05:57 | 09:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E37. | ||||
14-11-2024 | 05:59 | 09:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E31. | ||||
13-11-2024 | 05:56 | 09:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E37. | ||||
12-11-2024 | 05:56 | 09:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E9. | ||||
11-11-2024 | 05:59 | 09:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E9. | ||||
10-11-2024 | 05:53 | 08:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E45. | ||||
09-11-2024 | 06:02 | 09:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E41. | ||||
08-11-2024 | 06:03 | 09:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E14B. | ||||
07-11-2024 | 05:57 | 09:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E32. | ||||
06-11-2024 | 05:58 | 09:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E9. | ||||
05-11-2024 | 05:57 | 08:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Shreveport is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E14B. |