Vlucht CA4062
Vlucht CA4062 uitgevoerd door Air China is onderweg
Vertrokken van Hunnan, Shenyang
China - Shenyang Taoxian International Airport
Vertrokken: 11:43 11:35
De vlucht heeft inmiddels 78% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 4 minuten arriveert op de luchthaven in Kunming. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht CA4062 heeft 10 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Hunnan, Shenyang (Shenyang Taoxian International Airport) naar Kunming (Kunming Changshui International Airport) is 3 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Hunnan, Shenyang naar Kunming is hemelsbreed 2637 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air China. De terminal waar vlucht CA4062 van vertrekt is T3. Naast vlucht CA4062 vliegen er nog meer vluchten van Hunnan, Shenyang naar Kunming. Dit zijn onder andere vlucht 3U1445, 3U5252, 3U5300, 8L9608, CZ5365, CZ8757, MU5900 en MU9660.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 785 kilogram per persoon. Dit is 8.72 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CA4062
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 11:14 | 16:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
20-11-2024 | 11:41 | 16:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
19-11-2024 | 11:24 | 16:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
18-11-2024 | 11:21 | 16:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
17-11-2024 | 11:17 | 16:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
16-11-2024 | 11:17 | 16:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
15-11-2024 | 11:22 | 16:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
14-11-2024 | 11:29 | 16:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. | ||||
13-11-2024 | 11:25 | 16:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
12-11-2024 | 11:19 | 16:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
11-11-2024 | 11:23 | 16:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-11-2024 | 11:19 | 16:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-11-2024 | 11:27 | 16:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-11-2024 | 11:21 | 16:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
07-11-2024 | 11:08 | 16:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
06-11-2024 | 11:22 | 16:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
05-11-2024 | 11:44 | 16:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. | ||||
04-11-2024 | 11:26 | 16:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
03-11-2024 | 11:19 | 16:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
02-11-2024 | 11:20 | 16:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
01-11-2024 | 12:06 | 17:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. | ||||
31-10-2024 | 11:27 | 16:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
30-10-2024 | 11:37 | 16:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
29-10-2024 | 11:24 | 16:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
28-10-2024 | 11:24 | 16:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
27-10-2024 | 11:23 | 16:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
26-10-2024 | 11:43 | 16:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-10-2024 | 11:45 | 16:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
24-10-2024 | 11:53 | 16:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
23-10-2024 | 11:51 | 16:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. |