Vlucht AV2360

Vlucht AV2360 uitgevoerd door Avianca is geland
Vertrokken van San Francisco
Verenigde Staten - San Francisco International Airport
Vertrokken: 18:18 18:26
AV2360 is een codeshared vlucht met UA2429 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van San Francisco (San Francisco International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 2 uur en 32 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van San Francisco naar Vancouver is hemelsbreed 1289 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Avianca. De terminal waar vlucht AV2360 van vertrekt is 3. De gate is F20. Naast vlucht AV2360 vliegen er nog meer vluchten van San Francisco naar Vancouver. Dit zijn onder andere vlucht 1I406, AC3046, AC3399, AC4152, AC4254, AC5109, AC5111 en AC5113.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 384 kilogram per persoon. Dit is 4.26 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AV2360
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-03-2025 | 19:24 | 21:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D10 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E79. | ||||
22-03-2025 | 19:33 | 21:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D15 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E90. | ||||
21-03-2025 | 18:50 | 21:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D10 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
20-03-2025 | 20:25 | 22:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D15 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
19-03-2025 | 18:52 | 21:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D9 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
18-03-2025 | 18:41 | 21:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate E4 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
17-03-2025 | 18:41 | 21:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D8 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E90. | ||||
16-03-2025 | 18:56 | 21:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate E7 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E90. | ||||
15-03-2025 | 18:46 | 21:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D15 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E81. | ||||
13-03-2025 | 23:12 | 01:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D7 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
12-03-2025 | 19:46 | 21:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate F13 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E73. | ||||
11-03-2025 | 20:13 | 22:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D8 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E77. | ||||
10-03-2025 | 18:46 | 21:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D16 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
09-03-2025 | 20:34 | 22:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D16 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E79. | ||||
08-03-2025 | 19:46 | 21:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate F15 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E74. | ||||
07-03-2025 | 18:47 | 21:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D16 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E75. | ||||
06-03-2025 | 18:48 | 21:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D16 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E77. | ||||
05-03-2025 | 18:49 | 21:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate F12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
04-03-2025 | 19:01 | 21:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate F19 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E77. | ||||
03-03-2025 | 19:02 | 21:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate E7 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
02-03-2025 | 18:57 | 21:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate E9 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E77. | ||||
01-03-2025 | 18:52 | 21:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D5 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E75. | ||||
28-02-2025 | 18:48 | 21:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate F16 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E75. | ||||
27-02-2025 | 18:46 | 20:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate E4 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
26-02-2025 | 18:42 | 20:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate E9 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E77. | ||||
25-02-2025 | 18:50 | 21:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate F17 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E80. | ||||
24-02-2025 | 18:46 | 20:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate F13 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E75. | ||||
23-02-2025 | 19:01 | 21:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate E10 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E79. | ||||
22-02-2025 | 18:48 | 21:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate E8 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E77. | ||||
21-02-2025 | 18:46 | 20:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate F21 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. |