Vlucht AC571

Vlucht AC571 uitgevoerd door Air Canada is geland
Vertrokken van San Francisco
Verenigde Staten - San Francisco International Airport
Vertrokken: 16:26 16:35
De geschatte vluchtduur van San Francisco (San Francisco International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 2 uur en 32 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van San Francisco naar Vancouver is hemelsbreed 1289 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC571 van vertrekt is 2. De gate is D12. Naast vlucht AC571 vliegen er nog meer vluchten van San Francisco naar Vancouver. Dit zijn onder andere vlucht 1I406, AC3046, AC3399, AC4152, AC4254, AC5109, AC5111 en AC5113.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 384 kilogram per persoon. Dit is 4.26 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC571
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-03-2025 | 16:48 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
22-03-2025 | 16:26 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
21-03-2025 | 16:31 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
20-03-2025 | 16:29 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D48. | ||||
19-03-2025 | 16:38 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D52. | ||||
18-03-2025 | 16:26 | 18:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
17-03-2025 | 16:31 | 18:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
16-03-2025 | 18:47 | 20:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D49. | ||||
15-03-2025 | 16:45 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D51. | ||||
14-03-2025 | 17:09 | 19:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D11 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D49. | ||||
13-03-2025 | 16:28 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
12-03-2025 | 17:57 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D49. | ||||
11-03-2025 | 16:35 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D48. | ||||
10-03-2025 | 16:29 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D51. | ||||
09-03-2025 | 16:40 | 19:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D48. | ||||
08-03-2025 | 16:30 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D11 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D49. | ||||
07-03-2025 | 16:28 | 18:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D11 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
06-03-2025 | 16:54 | 19:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D11 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D48. | ||||
05-03-2025 | 16:32 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D51. | ||||
04-03-2025 | 16:34 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
03-03-2025 | 16:25 | 18:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-03-2025 | 16:54 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D11 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D49. | ||||
01-03-2025 | 16:33 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D11 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
28-02-2025 | 16:37 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D11 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D54. | ||||
27-02-2025 | 16:31 | 18:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D11 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
26-02-2025 | 16:34 | 18:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D54. | ||||
25-02-2025 | 16:29 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D48. | ||||
24-02-2025 | 21:06 | 23:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D11 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
23-02-2025 | 17:06 | 19:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D11 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
22-02-2025 | 18:08 | 20:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate D12 op San Francisco is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D49. |